fredag 9 december 2011

SPA fredag!

Mor'n på er!

Jag var så seeeg i går sen,greja med allt möjligt men somna så gott igår kväll/natt.
Det tar på en när man ska ut på så mycket festliga saker hela tiden.,hihhi...
Idag, vad tror ni jag ska göra?
Jo på SPA med massagebehandling + go mat+badtunna...Har jag det lyxigt tycker ni kanske?
Håller med er helt och hållet!
Tog en semesterdag idag för kände att jag kunde unna mig det.
Var ju tvungen att be gubben väcka mig i morse...Varför Gunilla...varför sover du inte när du FÅR!!
Njo,nja,nje.. men jag vill ju se Adventskalender'n kvart över 7!
 Han bara skrattar åt mej,men sån är jag.
Vi är ett gäng från mitt förra jobb som har som tradition runt Nobeldagen att gå på SPA!
Det är min väninnas svärmor som har detta,lovar er att det ÄR rena "lyxen" av omhändertagande vill jag lova...
Ska berätta mer en annan dag!

Ha en underbar fredag,kör lugnt ♥







                                                                Min lilla ängel...




                                  "Livet består av småstunder som det är viktigt att kunna njuta av."

             *********************************************************************

10 kommentarer:

syster sa...

Åhh vad härligt det låter!!Ha en jättemysig dag det är du värd:)kram

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Ha ha..du är såå kul med din adventskalender...:)
Vilken underbar tradition!!
Förstår att du kommer att njuta...det är just sånt här som är livskvalitet!!!
Så vännen..njut..mys..ät gott..och bara ha det bra!!!
Kram Annika

Änglarum sa...

Hej! åh vad mycket skoj det händer hos dig ;) o Julkalendern i år bara älskar jag... fast det blir kvällstid för mig..Ha det så gott i Tunnan ;)kramiz Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Syster Babs...♥
Tack för det,SKA njuta för man kan verkligen koppla av där,hon är så go den frun...pöss från mej!

Vardag och flärd sa...

Hjärtat, du tar verkligen vara på livets godsaker! Väckas för att se adventskalendern ... du är underbar!
Kramar Eva

Mitt krypin sa...

Hej vännen! Vad lyxigt att få gå på spa.
Så underbart att bara njuta under flera timmar utan vardagens måsten.
Njut lite för mig oxå =)

Kram Anna

Här är gudagott att vara ! sa...

Gunilla, nu har du fått mej att gråta ♥ - Jag vet inte vad jag ska säja ...är helt målös att det finns sådana människor som du !
Du vet inte hur mycket detta betyder för mej !- Jag kommer att bära detta i mitt hjärta för alltid !
- Du är en gudomlig snäll människa som bara så där utan vidare visar sån enorm givmildhet !
- Tack av hela mitt ♥
Kram Anneli

Anonym sa...

Hei Gunilla. Lykkelig du som skal på spa, det høres herlig ut. Adventkalender har vi også her, men det er på kvelden, vi blir som barn igjen. Skal på sillekalas i kveld, håper det er masse god"svenskesill" Klem Bjørg

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att du fick en underbar spadag!
Kram Kicki

Rapport till Vänfors sa...

Vilken fin liten ängel...
Härligt att höra om allt du unnar dig själv:) Heja dig..
stor kram och tack för dina gulliga inlägg.
annika