fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan!

Gomor'n!

Tidsinställd "BömB" så här dan innan julafton,går det bra eller?
Har ni fullt upp nu tro?
Idag så är min man ledig och vi ska ta upp den "lilla gröna".
Förstår ni vad jag menar,jo plastgranen som funnits i vår ägo ett antal år.
Ja som ni förstår så tål han ju inte GRAN heller då förstås!
Sen så har vi en myseftermiddag/kväll bara jag o han.
Byter julklappar med varandra,med häftiga RIM förstås.
Sen smakar vi på skinkan,prinskorvar o Jansson o köttbullarna också då.
Sen blir det tradition på uppesittarkväll som vanligt.
Så så blir väl våran dag,tror jag ,man vet aldrig nåt igentligen men hoppas att det blir så.
Sen jobbar jag Julafton,ska bli mys det med..

..Så ha det nu så gott bland skinkor o godis o allt annat som hör till...♥




Kram Gunilla



                                                               Tagen från nätet...




11 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Gunilla.
Vill önska dig en underbar JUL.
Många kramar
Jessica

Anonym sa...

Hei Gunilla. Vi ønsker deg og Jøran en RIKTIG GOD JUL. Vi reiser på hytta på fjellet i morgen, Lill Mari og ungene kjørte bort i går. Vi blir bare 8 stykker, 4 stykker er sjuke. Du får kose deg på jobb i morgen. Masse juleklemmer fra Bjørg oh Olav

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej finaste Gunilla !
Vill önska dej och din familj en underbar jul tillsamman !
GOD JUL !
Kram Anneli ♥

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig dan före dan .Ha en mysig uppesittarkväll mys och njut vännen.Julkramar Rita ♥

Gunillasljusglimtar sa...

Björg! Ha en riktigt God Jul nu med alla som är friska då! Jag ska mysa på jobbet...Tror jag..Kram på er alla♥ Gunilla

syster sa...

Ha det så himla gott:))

Gunillasljusglimtar sa...

Babs ♥
Jaa det har vi nu minsann...Ska snart äta sill o allt gott till...kramis Syster ♥

Änglarna finns sa...

Tassar in för att önska dej en riktigt God Jul..vännen!!!
Kram Annika

Rapport till Vänfors sa...

Önskar dig en fin jul:)
Kram Annika

Gardenhouse sa...

Önskar er riktigt fin kväll och en god jul!
Kram Sussi

Blommiga Rutan sa...

Tack för din kommentar!
Jätteroligt att du tyckte om sakerna som var i paketet.

Önskar Dig en riktigt skön Jul och ett Gott nytt år.

Kram Anncathrine