tisdag 26 april 2011

Nu har rivningen börjat!!

Hej hopp!

Ja nu är Dagen D inne,gubbarna började lite smått igår med rivningen av gamla altanräcket.
Idag är stora jobbet på G!
Gubbarna har åkt till en byggaffär nu och sen kommer dom köra igång kan jag lova!
Tur att dom hålls där ute, för ifjol då revs ju gamla köket,då var det jobbigare för mej när man skulle serva med mat o fika o så.
Då var det såå rörigt så jag visste inte vilket ben jag ville stå på till slut.
Men bra blev det!
Ska baka bullar idag så gubbarna har lite gott till fikat...

Ha en bra tisdag mina vänner ♥


                                                     


                                                                 Altanräcket borta!



                                                          "Våran" snickare mäter lite....


                                                       Här åkte markisen bort!






                                                        "I all längtan finns en framtid"

                                         **********************************

7 kommentarer:

Syster sa...

Vad skojigt med bygg jobbare... Förstår det är skönt att ha dom utanför:)
Ha det så gott.. ett tips syster, du kan ju åka in till staden o strosa haha bra ide va?? kram

Anette sa...

Hejsan
Oj va kul att ha nått att se fram emot ,spännande att se hur de blir :)
Kramen Anette

Änglarna finns sa...

Härligt med nybakade bullar...!
Njut och ha en underbar tisdag!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Babs! Skulle velat gjort det men hade ingen bil,dom åker lite överallt o jag har ingen luft i cykel...har bakat i stället...men skoj hade det vart!

Lotta Zetterling sa...

Kul att du lämnade ett spår efter dig hos mig:)Lycka till med nya altan!!

Ha en bra kväll.
Kram Lotta

Frida sa...

Va spännande, ska bli kul att få se lite bilder på bygget o byggarbetarna ;) Kraaam

Patricia sa...

Åh va spännande med bygget, ser fram emot att se resultatet .. =)

Må så gott!
Kram Patricia