lördag 16 april 2011

Lördag igen!

Helloj!

Ja nu ska ni veta att jag mår så gott,ute vid stugan me gubben...
Men ska iväg o jobba nu det blir skoj det med!
Vi satte växter igår när vi kom ut...Rosenspirea,klematis o rosor vid våran  Portal vi fick ifjol...
Det kommer bli fint det må ni tro när det ska prunka fint vid gräsplätten!

Ha det gott idag LÖRDAG! ♥   





                                           Utnyttjar mannen till planteringen...


                                                 Han gillar trädgårdsarbete också!



                                                                     Jordpåsen!



                                          Så ser det fönstret ut på gamla "uteskethuset"



                                        "Det är viktigare att fullgöra ett arbete än att  påbörja det.."

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vilken fin blogg du har Gunilla! Är inne här för första gången men kommer gärna tillbaka igen.

Ha en skön fortsättning på helgen!

// Lisbeth

syster sa...

Jaha där ser man ! Trodde inte
att Göran gilla och plantera men
det såg jag nu! Ha en skön Lördag du med...

Gunillasljusglimtar sa...

Söss! trodde DU ej det menar du..
Johodu det tycket han om men han tycker nog inte om att jag ska ha så möe i trädgår'n! Hahaha Kramis

syster sa...

Nä det trodde jag inte,
men kan ju inte veta allt om svågern hihi... Nä det kan jag förstå han..kram

Ljusa vardag sa...

Ja det kommer med all säkerhet bli fint när det börja växa! Räknar dagarna för nu vill vi att sommar´n ska komma. Tror det ska bli fint väder framåt veckan så det blir nog en varm och solig påsk. Ha en fortsatt fin kväll! Mvh Anna