söndag 17 april 2011

Grodor...

Hej hopp!

Idag söndag,hoppas det kan bli liite sol idag också!
Känns som det inte riktigt blir den där våren ändå,kallt i luften.
Jaja,gnälla kan man iallafall.
Har fått i uppdrag av fotografen på fotokursen att ta kort på blommor o naturbilder.
Våra vitsippor är på G här ute så ska ta lite kort sen...
Ser ni nån som kryper i gräset så kan det va JAG!

En go söndag hoppas jag ni får!




Ni ska få se lite "Grodkort" i min trädgård!


                                                                     Söter såå! Vattenkanna är det...



            Haha,här "kröp" jag n-ä-s-t-a-n när jag skulle fota grodan som sitter på en kant vid gräsmattan!


                                         "Goda ord är som äpplen i silverskål"

6 kommentarer:

Tess sa...

Då har du fått lite läxor då.....Kul!
Vitsippor är ju helt underbara,då är det verkligen VÅR!
KRAM ♥

Patricia sa...

Ja det är lite kyligt i luften trots att det är ganska många plusgrader .. det kändes i går när vi åkte motorcykel i flera timmar.

Ha ha .. ja du, nog kan man se rolig ut när man fotar, för att få rätt vinklar o sånt så kan man ligga och huka o stå på knä och luta sig o ha sig .. ändan är ofta i vädret när jag fotar i alla fall.. ha ha.

Hoppas du klarar läxan bra .. =)

Ha en skön söndag!
Kram Patricia

syster sa...

Hahahahahha du är så skojsig du min söster kram:)

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Önskar dig en skön kväll
Kraam Susanne

Gunillasljusglimtar sa...

Tess! Jaha du läxor kommer man aldrig ifrån det är konstigt! K_R_A_M_ mams ♥

Frida sa...

Så söta grodor så :)