torsdag 23 maj 2024

 Goförmiddag!




Idag är det torsdag 23 Maj …


Ett sorgligt inlägg idag igen, fast även lite glädje såklart.

☀️🐝

Barnens pappa, Carinas sambo, farfar, morfar gammelfarfar mitt ex och vår vän har somnat in.

Det är bara såå tomt hos oss, samtidigt som känslan finns att det var skönt att Lennart fick somna in i lugn och ro💔






Lennart O Chevan, sista turen i den.




Dessa bakade jag dem i tisdags



Detta var i höstas

Det finns så mycket att skriva för dig Lennart,tänk också vad vänner du hade
.Det märks ju redan nu så många som hört av sig.

Vi kommer att sakna din *Siri* samtal på google. 
Saker som du inte hade i huvudet fanns som svar på Siri.

Sen din egna minnesbank i dig, de var verkligen otroligt!

Blev många samtal till dig när mitt minne försvann!

Jag är tacksam att jag fick känna dig i 49,5 år 💔
Jag är också så tacksam att vi kunde umgås på detta plan.


Tacksam för att Carina och Göran flöt in så bra i vårt team.
Vi har haft mycket roligt.💕

Nu ska ni få läsa mitt inlägg, tänk gärna på Lennart som HAN var innan skiten tog honom ifrån oss💔

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så ledsamt 😔 Tänker på er ❤️/Malin

Syster sa...

Ja vad sorgligt… Så många minnen med Lennart kommer upp🥰
Så härligt att ni har kunnat umgåtts så som ni gjort allihopa.. Förstår att ni alla går
Igenom en jobbig tid framöver..Men ni har varandra glöm inte det❤️❤️❤️

Tess sa...

♥️♥️♥️♥️