måndag 27 mars 2023

 Måndag...






Splittrad dag idag, fast vill visa så fina tulpaner.

Tess kom med dessa igår, så fick dom lite våfflor!

Idag ska jag träffa en 'gammal vän' så vi ska fika ihop.

I morse vaknade vi av telefonsignal, Göran fick jobba.

Jag hade inte 💗 att han skulle cykla utan körde honom, var ju -7*.

Sen lämnade jag mina tigerkakor som jag bakade till Chrille & Nettans jobb.













'Lillechefen' VAR inte med idag.
Harry sätter sig på Nettans kontorsstol så hon knappt får plats :))



I fredags kväll så hälsade dessa ungdomar på oss.
De hade med egen mat till och med:)
Kul att sitta och tjöta en stund 💕

När jag kom hem i morse så bakade jag kolasnittar, såg att frysen var tom hos Chrille och Nettans jobb.
Så ska åka förbi dom igen sen!






Jag vill bara visa några foto som togs för snart 13 år sen.
Vilken skillnad på barnbarnen iallafall.
Elin & Koffe hade inte fått sina fyra barn så de fattas.


Lille MOLLE fanns ju då.💙



Här är jag och Göran med våra barn

💓💓💓💓💓💓

Det var väl kort som heter duga.
Njut av dessa.

Ha en fin dag!


Kram Gunilla 💗


'De bästa kramarna 
kommer från hjärtat'

4 kommentarer:

Tess sa...

Ja dessa kort😅♥️ barnbarn är väl de som ändrat sig mest men tycker även att vi vuxna har fått ett bättre mode♥️♥️😃 ja, Elin å Coffe har legat i⭐️ - mycket har hänt under dessa 13 år!!♥️ hoppas tulpanerna står sig ett tag och att det står för lite lycka!!♥️💫🙏 kramar!!♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Du just lycka vill jag att de står för idag♥️🌟♥️Ja det är ju såå kul att se lite äldre kort! Det är minnen för mams det ♥️Kram

Syster sa...

Härligt att se gamla kort både barn o vuxna ändrat sig❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Söss! Jaa verkligen! Nu förstår man att MAN blir äldre faktiskt ♥️