fredag 27 januari 2023

  1. Hej fredag 



Underbara tulpaner från min arbetsgrupp.
De var bjudna till mig i onsdags,vi träffas tidigare nu,precis som vi inte orkar med sena kvällar längre.
Trevligt var det.
Sedvanlig medelmåttlig tipspromenad.








Kluriga frågor tyckte dom allt.
Fast priser till alla,så inga slagsmål här inte.
Ni skulle bara veta hur jag skriver inlägget.
Herre min gud!
Prövar att skriva på min lilla platta,inte lätt kan jag meddela. 
Våran dator har blivit sjuk,tyvärr.
Hoppas den blir frisk snart.





Min man är snäll,han köpte Kava till oss.
Lite beskt tycker jag men den blev urdrucken...
Ja vi tog ju lite annat också,avslutade med en konjak.
Kvällen gick fort som vanligt!






Alva kom till mormor efter skolan en dag,så kul när dom vill det.
Hon älskar mormors alla filtar och soffan!
Hon saknade mitt hembak så det får bli ändring på det.
Fast varit/ är så trött efter min medicinering just nu.
Men bakade i går,undrade vad i jösse namn som hänt han startade inte hur jag än *fepplade* med den.
Kollade kontakten många ggr sen ledsnade jag.
Jag fick stjälpa upp kladddegen och jobba för hand.
Sur på assistenten var jag.Jag ställde ner den och DÅ fick jag se att kontakten i bak var ur!!





Varför kollar man inte sånt?
Jaja,brödet blev gott och i dag blev det bullar.
Jag tror jag slutar innan detta försvinner för mig,det känns att detta inlägg är på håret.

Kramisar Gunilla💗

*Lycka är när Gunilla och assistenten är sams.*



5 kommentarer:

Wilma sa...

Det ser jättebra ut inlägget. Du fixar att skriva på plattan❤️ Vi kommer ner någon dag och hjälper er med datorn❤️ Kraaam❤️

Tess sa...

Du är ju såå rolig😅😅♥️ Inte alltid lätt med apparater och teknik😅♥️ Men tur att du fick bakat ändå🤩 tråkigt att din dator har blivit sjuk…… Johan har nog någon medicin till den ska du se🥰
Det var en jättetrevlig kväll i onsdags, tack för all mat och dryck- så gott så⭐️🤗❣️ Ha en bra helg♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Wilmis♥️Farmor tror på er o tekniken som inte jag behärskar så bra precis. Jag gav mig f** på att skriva o det blev ganska bra inlägget😂Jättesnällt om ni kommer nån dag / kväll. 🥰

Tess🌟Tack för inlägg på min blogg! Jaa man kan ju inte annat än bli förbannad när det krånglar. Men nu är jag glad igen🥰🌟🌟

Alva sa...

Så mysigt så❤️❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Alva ♥️ Det var mysigt när du var här ♥️