fredag 6 januari 2023

 Go fredag kväll...



GRATTIS SICKAN som fyller ett år idag💓



Grattis även CASPER som har namnsdag idag 💙


Jag fattar inte att det är fredag idag,lördag i morgon!

Har blivit helt veckovill.

Igår var jag med dottern till Nordic Wellnes igen.

Ja det är flera år sen nu.

Hälsan inte riktigt på min sida,har mycket värk i min kropp,leder.

Fast fått en dr nu den senaste månaden som ger mig värktabletter och ska ha kontakt med mig igen nu snart.

Då har han sagt att massa prover ska tas så får vi se.

Har tänkt att träna det jag KAN inte gör det sämre!! 

Så det var ett pass att bita i.

Therese sa att det är ju ingen ide att gå dit och inte ens vara svettig.

PUH,stämmer ju!






Träningsvärken börjar komma så i morn kan jag väl inte gå.

Så på onsdag kör jag igen!





Min personliga assistent!

Ska börja försiktigt,så jag håller.



Lite ny frisyr!














Igår var vi på Vara konserthus för att se 'Från Pärleport till rock'n roll'

Var med bl a Jessica Andersson,Johanna bejbom.

Jättemånga andra bra artister också!

Igår gick det bra att åka till Vara och hem.

Idag skulle vi 'fira jul' hos Madde med familj.

Guud va det snöade,blåste på snedden och gud va allt!

Då ringer Madde att hennes mamma med man kört i diket.

Vi bestämde att åka dit med julklapparna och födelsedag för Maja...


Ja det blev inte mer än lämna det vi hade,

åt upp all mat sen drog vi.

Nä jag ljuger, vi tog en korv sen åkte vi direkt hem efter lite snack!

Tänkte reta Inger lite o säga att vi åt upp all mat utan dom!

Tur var väl det,ni ska få se bilderna på hemvägen.








Nä fy va nära vi var också att åka ner i diket.

Det var så halt och vi såg ju knappt något framför oss.

Men vi kom hem och vilken tur vi gjorde som vi gjorde.



Blev så glad idag när min syster skickade kort på denna fina gardin.

Den plus två längder som syrran fick av mig för många år sen.

Hon är så glad för dom ligger i modet hela tiden.

Jag köpte dem i augusti 2000,22 år gamla!


Nu får ni ha en fin fredag det var vi ju överens om att det var idag.


Kram Gunilla 💗


ps Se denna fina,glada sorgliga dokumentär.ds




'Livet är som bäst när det delas med vänner'






5 kommentarer:

Syster Stig sa...

Grattis till sickan 1 år..
Härligt att du kommit i gång med träningen igen 👌🏻
Jag bara älskar dessa gardiner tyget och mönstret så tidlöst..

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa jag håller med dig. Jag tycker det är så roligt att du använder dom. Ja Sickan har vi grattat när dom var hos oss förra veckan. Kram ♥️

Tess sa...

Grattis till Söta Sickan♥️, redan 1 år!!🎉
Jaa, såå kul att du kommit igång med träningen igen😊🌟 vi kör på onsdag igen👍
Vilken otur med vädret ni hade😵‍💫 tur allt slutade bra för alla inblandade💕

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa Tess, ett år sedan Sickan kom, vi var i Sälen. Så mycket som hände den veckan. Ja nu jäklar ska mor komma igång hoppas jag. Tar det lite lugnt i början. Ja vilken tur vi hade. Nu ska jag lägga mig, jobb
i möra. Kram mams ♥️💛

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa Tess, ett år sedan Sickan kom, vi var i Sälen. Så mycket som hände den veckan. Ja nu jäklar ska mor komma igång hoppas jag. Tar det lite lugnt i början. Ja vilken tur vi hade. Nu ska jag lägga mig, jobb
i möra. Kram mams ♥️💛