onsdag 12 oktober 2022


Hejsan!

Här har ni mig igen.

 

Jag har fått flera förfrågningar om jag inte kan börja blogga igen! Det är ju väldigt kul,fast då kom ju så mycket annat i vägen.

 

Göran hade gått i pension,jag kunde/ hann inte sätta mig i lugn och ro vid datorn med en kopp kaffe.Det var det ena på det andra som vi skulle göra.Vi hade ju då våran fina Gläntan kvar och där fanns det att göra.Vi tog ju beslutet att sälja vårt 'smultronställe' våren 2019.Det tog mig hårt i början men Göran fick problem med hälsan och vi orkade inte hålla stället så fint som vi ville ha det.Våra goa hönor,ja ni vet vad kul det var med dom.Äggena ska vi inte tala om,fast jag ville ge bort dom till vänner och så fick jag köpa till oss själva! Lite typiskt mig.Nu har det gått flera år av händelser som tagit mig hårt,många härliga upplevelser som vi säkert inte hade gjort om vi haft stugan kvar.Lille pappa gick bort april 2021.Det var jobbigt,han fick vara så ensam länge för vi fick ju inte hälsa på honom under corana.Det tog oss djupt.Han sa de sista orden: Det är bra nu,han skulle fylla 94 så han fick ett långt liv.Ja ni ser jag kan skriva massor om LIVET som är så förunderligt!

Ni får ha  överseende med att texten inte sitter där den ska men jag är såå ringrostig!

Får nog inte in nån bild heller förresten men huvudsaken är ju att jag har hittat hit eller hur?


Ni får ha en trevlig kväll,jag hoppas ni hittar hit igen!


Kramis Gunilla 💗 

 



 


 

 

 

 

 

 

 




 

3 kommentarer:

Malin sa...

Vad roligt att du är igång igen ❤️

Tack för senast! Var så roligt att få träffa dig och Therese.
Kramar Malin

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Malin🧡Ja det var så mysiga timmar hos dig🌻Ni hade ju så fina kissar också🌟Kram på dig 🌟

Anonym sa...

Vad kul att du är igång igen🍁😍 mycket hänt sen sist - både positivt å negativa händelser givetvis♥️ Kramar!!