måndag 20 februari 2017

Tränat SPINNING!!

Gokväll på er!




Hur står det till med er,mina vänner!?
Här rusar tiden nästan fram,helgen varit ganska lugn...gubben varit på trav i lördags.
Jag har grejat med annat.
Kan ni tänka er att jag vågade mig på 'Spinning' i morse!
Kändes INTE att jag hållt upp med spinningen i över fem månader.

Lugnet före stormen.

Det var så kul men tufft naturligtvis,åsså få träffa mina kamrater.

Ja på onsdag ska vi hämta Görans barnbarn Bror,han ska få vara med oss gamlingar ett par dagar.
Samtidigt så ska vi lämna lilla Hilma,min toyotabil.
Haft den i tre år nu så dags för åter lämning...

Hilma ♥


Ja var sak har sin tid som alltid Göran säger.
Har ju min 'Persbrandt' nu,Peugoten ♥
Hahaha,kärt barn har många namn...

Fåglar är vårt intresse här på Gläntan,jag STÅR nästan upp och äter frukost för då är det riktig permitet utanför.


Hacke ♥

I morn blir det iväg igen till stora staden Falköping,ska på handledning och sen blir det lite intervall träning med dottern.
Kul att vi två får ihop det ibland.
Sjukgymnasten är jag hos fortfarande två dagar i veckan så det är planering som gäller.

Nu ska jag planera kvällstv,sitter och gormar över Farmen men kolla måste jag:)


Kram Gunilla ♥



5 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Kul att vara igång med träningen och träffa kompisarna. Jag funderar på att träna på morgonen innan jobbet, men jag funderar fortfarande ...
Men snälla, har du haft Hilma i tre år, det var värst vad tiden går!
Ha nu en fin vecka, vännen!
Kramar ♥ Eva

Hajan sa...

Åh så roligt så positivt Du ser allt. Er gamlingar var glad så
länge de vill komma. >>>ju mer åren går ju mer sällan kommer de.
Det finns ju så mycket som hägrar för dem, och mina
barnbarn begär jag inte skall komma hit, De har sitt , idrott och
skola tager så mycken tid för dem.
I bland vet man ju inte vsd man skall skriva opm på bloggen.
Ha,ha i dag har jag varit neråt samhället så det får bliva det.
Ha det gott på kvällningen nu, skall lägga mig och läsa lite.
kram från Hajan

Evas Kvarnaro sa...

Oj så duktigt med spinning men för hela friden ta det lugnt i början.
Cykla i din egna takt och hur man mår den dagen, du kan få värre träningsvärk i början.
Men jag 'hejar på dig' bra och kul att röra på sig tillsammans med andra.
Jag 'spinner' inte, artros i knäna, bättre med promenader för mig.
Jaså du har namn på dina bilar, hi hi . . . vi köpte ny förra året i mars och den levererades i maj månad. Jag ville ha röd med svart tak,Skoda Rapid (Monte Carlo)
Japp en sportbil för äldre damer hi hi hi . . . fast nej den ser inte sportig ut,
bara namnet, men ändå . . . . ja har alltid önskat mig en röd sportbil, så det var
liksom 'nu eller aldrig', Rolf är 72 och jag fyller 69 år, så du fattar vad jag menar.
Jag gör som du vid frukosten, kollar fåglarna, njutbart !

Ha en fin vecka Gunilla, kram/ Eva

Jag glor inte på farmen i år, men det gör givetvis Rolf, ett måste för honom, hi hi

Äppelblom sa...

Hej på dig!
Jag heter agni48 på IG!
Kram Inga

Hajan sa...

ho ho var håller du till, hoppas ni inte är dåliga,
fick se i dag att det är ett tag sen.
kram Harriet