söndag 18 oktober 2015

Sössbesök & Löpevent!

Goeftermidda' på er!
 
 
Tipspromenad i fm.
 
 
Hur har ni det i stugorna?
 Här händer det massa saker som jag skrev sist!
I fredags efter träning på morgonen så åkte jag till syrran och blev uppassad som vanligt!
Är så glad för min syster och att vi har så bra kontakt. Åt frukost hos Barbro,duschade och gjorde mig i ordning.
Sen kom hennes dotter Frida och lämnade av Tilda en stund hos oss... Då blev det fart må ni tro!!
 
 
 
Här en stund hos mormor Barbro i knät,fast det var inte så många minuter minsann:)
Efter barnvaktsstunden så drog syrran iväg med mig på en tur!
Hahaha,hon är så rolig,vi var i en mysig affär i Öglunda,smakfullt tror jag den hette...
 
 
 
DET var smakfullt för oss,strosade omkring,köpte nåt litet,sen tog vi kaffe och te.
Vi var hos mamma också och satte på en så fin ängel på graven.
 
 
 
 
 
Hemåt igen och fick vila under en gosefilt.
Barbro hade lagat så god mat.
Fylld nötbiff med råraka och sallad.
 
 
                                                                         Dukningen!
 
 
 
Maten!
 
 
Det var mys det.
Fick en så söt 'höna' av syrran också,fast den skulle hönorna få!
 
 
 
Söter så!!
 
 
 
Sen rätt tidig läggdags för jag skulle ju på ett LÖPEVENT i Falköping hela lördagen med min dotter Tess o många med oss!
Jaa vad ska jag säga!
Trevligt som attan var det med mysiga trevliga och glada människor.
 
 
Lite av allt på kortet.
 
 
 
 
Jag kanske inte 'platsade' in sådär till 100% MEN jag gjorde så gott jag kunde.
Anna o Elisabeth hade fixat så mysigt i Kavlåsstugan med allt tänkbart emellan löp och styrketräningar.
Jag fick en fin present av dom för att jag utmanar mig själv eftersom jag inte tror att jag klarar nåt!
I can do it!
 
 
 
 
 
Vet ni vad det var?
 
Jo ett presentkort på flootingbehandling,YES!! Såå kul!(Bada i saltvatten)
 
Så goa dom är♥
 
Nu ska här packas igen för några dagar borta igen,utbildning hele dan i morgon och föreläsning på kvällen.
Så då bor jag över natt hos Therese för sen jobb igen på tisdag,puh!!
 
Ja ni ser,jag får dagarna att gå, inget snack om nåt annat.
Göran tycker det är kul om jag är hemma nån natt emellanåt,hahahaha:))
 
 
Kramis Gunilla ♥
 
 
 
 
"You can do it"
 
 
***************

5 kommentarer:

Tess sa...

Jaa du har varit ute på mysiga saker du...:)) skönt att få bli lite ompysslad....💗
Jaa, det var verkligen nått att bita i......:)) men kul å lärorikt var det!! Priset du fick passade ju dig perfekt!! Ett levande bevis för att man fixar det mesta.... Kram å syns imorgon💗

House and Garden by Bia sa...

Mysigt !!!!
Yes you can do it ;)))
Ha en fin söndagskväll och ha också en fin start på nya veckan
som snart är här (jisses vad veckorna går undan)
Kramis bia

Gunillasljusglimtar sa...

Tessan! Ja mor springer runt i stugorna minsann:) Jaa du det var tufft men kul! Kraam ♥ Mamma

Vardag och flärd sa...

Himmel så mycket du har på gång, förstår att Göran blir glad om du är hemma nån natt! Har du fyllt år eftersom du blev så uppassad av syrran?
Ha det fint och var rädd om dig, goa vän!
Kramar ♥ Eva

Äppelblom sa...

Jag blir alldeles slut när jag läser allt som du hinner med. Har du så´na där batterier som Duracellkaninen månntro?
Må så gott - var rädd om dig!
Kram Inga