onsdag 21 oktober 2015

Kryptiskt i slutet!

Hej på er!
 
 
 
 
På väg hem i fm:)
 
 
Vår lilla väg,vacker va?
 
Känner mig så jädrans glad att jag mår så bra!
Har inte gjort det på snart 10 år...
Helt otroligt att det kunde vända så:)
ÄR också glad att så många bryr sig om mig i alla lägen.
Det måste man uppskatta mer än man gör!
Igår fyllde jag 57 år,vet inte om jag känner mig som det men så är det i alla fall:)
Inga större åldersnojor,utan tycker att jag är glad att jag är med än!
Jobbade igår tills idag så massa grattis på f.b,man blir överväldigad...sms,telefonsamtal,kramar!
 
 
Detta fick jag av barnbarnen i går innan jobbet!
Det gör mig GLAD!
 
Alva hade fixat och donat till mormor.
Sov där för det har varit mycket i Falköping för mig mån,tis!
 
Var och tränade i måndags morse.
Min väninna Ann.D väntade in mig,jag fattar ju som vanligt inget!!
 
 
 
 
Denna fiina tomte gömde sig i söta påsen med ängeln på!
 
Man kan ju bara bli GLAD!
Tack Ann ♥
 
Idag när jag klev in här hemma så möttes jag av blommor och kuvert och kort!
 
 
Min man är ju för söt:)
 
Blommor och kommunens kuvert (som alltid)
Där det ligger pengar och rader till mig att träningsskor och fotvård har jag fått ( i oändlighet kanske?)NU får jag hitta på nåt själv!
Det kan bli en höstjacka kanske?
Tack gubben ♥
 
Fina kort från svägerskor,söss och släkt!
Tack Kerstin.E för fina kortet och blomchecken ♥
 
 
 
 
 
Vill även visa söta hönan som jag fick,...nej hönorna fick av min syster:)
Den hänger hos dom nu Barbro,hihihi..
Faktiskt så låg en höna i redet och kollade på den nya medlemmen:)
 
Ska bara visa er min 'lyxtandkräm'
 
 
Denna är min lyx i vardagen.
 
Den är så go och dyr,hahaha 125:-
 
 
Ha en fin dag ♥
 
 
Gunilla.
 
 
" Till helgen blir det kalas minsann,
liten överraskning det blir!
Vandringspriset ingen fann,
så vi får hitta nåt som förblir."
 
 
******** Gunilla 2015.
 
Låter det kryptiskt,barn o barnbarn?

6 kommentarer:

Tess sa...

Ja du......!!! Vad kan det va??? Nyfiken i en strut... Men ingen idé att fråga, för nåt svar får jag ju inte ändå😊
Kul att bli uppvaktad.... Ja Alva skulle ju till å med ha fina kläder på sig till skolan för att du fyllde❤️ Kram!

Gunillasljusglimtar sa...

Hahaha Tess! Ja ni kan gött undra,fast så märkvärdigt är det inte.Kul att ni kommer till mig ♥ Jaa så fint hon klädde sig för 'Avas mommo' Det glömmer man ju inte ♥ Mamma

Blommiga Rutan sa...

Hej Gunilla!

Stort GRATTIS till dig! Då är vi lika gamla nu då.Bra ålder, eller hur?
Så himla skönt att höra att du mår bra.Toppen!
Ojoj så mycket fint du fått, vilken uppvaktning1 Härligt!

Massor av kramar till dig
Anncathrine

Vardag och flärd sa...

Grattis lilla vän! Det är fantastiskt så uppvaktad du blir. Men det bästa är ju ändå att du mår så bra - och det ska du fortsätta med!!
Ha det nu gott resten av veckan också, vännen!
Kramar ♥ Eva

Vardag och flärd sa...

Grattis lilla vän! Det är fantastiskt så uppvaktad du blir. Men det bästa är ju ändå att du mår så bra - och det ska du fortsätta med!!
Ha det nu gott resten av veckan också, vännen!
Kramar ♥ Eva

Hajan sa...

Först Grattis på din 57 årsdag, jag är faktiskt snart 30 år äldre än dig. Tack för du inte glömmer bort tanten, det tackar jag för.
Så mycket roliga presenter du fick och hönan mee fick ju,
Sådant man kommer ihåg många år efteråt.
ha bra dagar nu, peppar peppar så härligt med din hälsa också.

kram Hajan