onsdag 18 januari 2012

"Bömben" kommer här...

Hej på er alla!


Tänker ibland att j-a-g behöver ju inte skriva inlägg varje dag,det vet jag.
Ändå så känns det bättre att jag gör en tidsinställd bömb,vet ej varför men nu är det så.
I måndags då byttes gardinerna "Hemma i lägenheten",fönstren tvättades också,göörnöjd blev jag för det kom in LJUS i vårt kök!
Tog med mej tulpanerna från stugan men dom sloka  ju direkt så då gjorde jag som Stina-hemma på landets blogg...Tog bladen och la i en skål, så sött!


Ha en fin onsdag alla goa som gluttar här hos mej ♥










Så blev det med det.








"Den som finner frid i sitt hem är den som är lyckligast,
vare sig man är kung eller bonde."

***************************************************



11 kommentarer:

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ja visst är det härligt med lite ljus!!!Det behövs nu!!Det blev fint med bladen i den fina skålen!!!Ha en skön Onsdag min vän!!!
Kramar Lotta

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

Så enkelt og meget sødt er selv lige kommet hjem med masser af forårs blomster fra vores torv Elsker frifke blomster:-)Knus og forsat rigtig dejlig dag Else

Vardag och flärd sa...

Så fint med bladen i skålen, behövs inte mycket för att pigga upp!
Du är ju duktig som skriver inlägg varje dag, det gör verkligen inte jag men jag försöker titta in varje dag. Men jag har inte förstått hur du gör när du gör tidsinställt.
Har skickat efter Hugo och Rosa och Gubben i stugan. Hästmannen har jag sett ett par gånger, jättefina bilder men jag blir illa berörd av den.
Ha det nu fint vännen!
Kram Eva

Mitt krypin sa...

Underbart när det kommer in ljus igen =)

Nu måste jag läsa i alla inlägg som jag missat.
Blir ett par eftersom du är så flitig att skriva.

Ha det så bra
Kram Anna

Änglarna finns sa...

Visst är det underbart med ljuset...även om det är en grå dag..idag..som vanligt!
Önskar dej en fortsatt mysig dag!!
Kram Annika

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Visst är det härligt nu när vi går mot ljusare tider, det märks både inne och ute och inte minst på människor :)
Fint med bladen.. Man slänger blommor för fort :)
Ha en fin dag.
kram kram
Jessica

Lisa sa...

Hej min ljusglimt..Ja du just nu finner jag inte nån ro i mitt hem för jag har inget känns de som. Men de ska väl lösa sig. Förstår att de är härligt att ha vårat till de lite grann. Du e så bäst du och inte behöver du bomba inte. Önskar dig en underbar dag...

Kram Lisa

Gardenhouse sa...

Så fint ordspråk du bjöd på idag!
Härligt att få ut julen och in våren, jag tror vi hoppar vintern i år va?
Ha det gott på jobbet,
Kram Sussi

skifferhuset sa...

Hej vännen! Jag tänk vad ljus gör mycket, det är ju t.o.m ljust lite längre ute nu oxå! vad fint med bladen i skålen! Ha nu en fin kväll! Kram Iréne

Linneskåpslycka sa...

Härligt när man får in mer ljus och det vill man verkligen nu:))
Här har varit grå-väder ett par dagar nu.
Har en liten present till dig och din mysiga blogg inne hos oss:))

Må så gott
Kram

Rosor och ruiner sa...

Så sant ordspråk! Jaså du skriver varje dag, vad duktig du är! Och så fint med bladen i skålen!
Ha det gott!