lördag 6 augusti 2011

Lördag morron...

Gomorron!
Ja nu är det lördag igen,nu går det väldans fort dessa veckor som kallas SEMESTER.
Det är inte riktigt som när man har tidig tycker jag.
Det blir så mörkt på kvällarna, men då får jag ju tända mina ljus som jag tycker om!
Men ändå, det känns liite som höst om jag säger så.
Fast augusti,september oktober kan bli härliga månader också.
Alla månader har väl sin charm...
Idag tvättar jag lite.
Vi köpte en liiten 3 kg's tvättmaskin på blocket för några år se'n.
Toppen för då behöver vi inte åka hem för det heller!
Det är bara det att man KAN inte lägga i för mycket tvätt för då lever den sitt egna lilla liv.
Pojken med familj var här några dagar med en annan familj,jag hade inte sagt till Chrille att det går ej med för mycket i den.
Han hade slängt i flera par jeans,o handdukar...(tung tvätt det)
Sen hade den andre mannen varit på toa och kom ut skräckslagen och trodde att tvättmaskinen skulle hoppa ur badrummet!
 Hahaha,så kan det bli.
Så jag kör påslakan från en säng i taget,tror det ska funka idag.

Nu får ni ha en go dag alla ♥










Så här ser mitt lilla kök ut i stugan,fick ju låna av Norska grannen hans vidvinkel så jag fota allt hos oss här då.Vilken skillnad säger jag bara!!  Tack snälla Olav för det!





                                    "Hög livskvalite' är att tycka att man har det bra själv"

                    ********************************************************

4 kommentarer:

Lisa sa...

Hahhaaaa, påminner om den där hemska toan i GTB som jag fick närkontakt med. Men söta du vilket underbart kök du har i stugan. Där trivs du förstr jag. Såå fint. Men ha nu en skön lördag och njut på av semestern..

Kram Lisa

Anette sa...

Men va fint du har de i stugan vilket kök:)
Ha ha ja vem har inte stutsat ut från toan om tvättmaskin börjar anfalla hi hi
Ha de så härligt vännen.
Kramen Anette

Änglarna finns sa...

Så mysigt, ni har det!!
Härligt med en tvättmaskin! Det saknar jag verkligen här i lägenheten..men får tyvärr inte plats!
Ha en härlig lördag!
Kram Annika

Frida sa...

En sån vidvinkel kanske man skulle skaffa sig, verkar bra :) Kram Frida