fredag 24 juni 2011

...Sju blomster...

Gla' midsommar på er!

Nja inte behöver jag plocka sju sorters blommor,har ju gubben som ligger i sängen intill.
Det skulle se ut det om jag hade sju sorter under kudden,hihihi.
Undrar vad han skulle sagt då!
Nu skall jag åka till mitt jobb,är inte det minsta avundsjuk på er som ska fira midsommar med nära o kära o vänner o bekanta...
Jo det klart jag är liite,fast har ju ett jobb som gör att vi på "vårat sätt" kanske kan fira lite också,men går absolut inte ta för givet!
Det är väl nå't jag lärt mej under snart sex år som jag jobbat med min brukare.
Men hur som helst så åker jag till mannen på lördag middag och DÅ ska vi fira midsommar på vårat vis...


I morgon blir det en "tidsinställd bömb"(inlägg)

Ha nu en njutbar midsommarafton alla vänner ♥



Mannen bjöd på när han kom till mej igår.

Grodan mår som en "PRINS"




                                  Min lilla ros som varit me mej denna veckan här ute...



"Vi kan inte uträtta stora saker,bara små saker med stor kärlek"

*********************************************************



5 kommentarer:

Änglarna finns sa...

nej det är nog ingen ide´att du plockar några blommor..hihi
Önskar dej en underbar dag!
Så mysigt att bli bjuden på tårta...!
Kram Annika

Frida sa...

Vilken mysig och fin bricka, den ser riktigt sommrig ut :)
Hoppas du får ett bra dygn på jobbet och att ni kan fira lite :) Kraaam Frida

Anette sa...

Kikar in o vill önska dej en trevlig Midsommar .
Kramar Anette

Vardag och flärd sa...

Ja, du har ju din underbara man i ditt liv! Och visst kan man fira midsommar en annan dag, så känns det som vi ville göra när vi sitter här på Orust i full storm!
Ha det fint vännen!
Kram Eva

syster sa...

Åh vilken god tårtbit!