måndag 18 december 2023

 Hej!



En sån här söt TOMTE kunde vi inte motstå,häromdagen...

Han sitter i ett fönster så grannar och annat folk kan se honom.

Han heter Gilbert💗

Hur har ni det?

Jag kämpar på med nya STELARA i kroppen.

Har haft diffusa biverkningar men inget att tala om.

Har nog nästan mer bekymmer med cortizonet.

Så svullen i ansiktet och rusar i kroppen och svårt att sitta still.

Fast det är ju bara positivt nu när det snart är JUL.



Madde & Jörgen kom förbi i fredags
 med så fin present till mig, bara så där!


Ser ni vilka fina servetter!



Vågar jag ta fram dessa fina servetter och ljus.
Jag tände dem i går för jag behövde det.

Ni skämmer bort mig💗 TACK

I förra veckan gjorde jag smörgåstårtor till Alvas 18 årsfest!

Dem blev såå omtyckta,så kul!



Jaa jag kan än alltså!

Det har varit/är sorg för oss så vi var på Tacksägelse gudstjänst i söndags.

Det var så fint i stora kyrkan i Skövde.



Vi tänker mycket på Peters familj och nära och kära💙




Så fin var kyrkan när vi var i Skövde för ett tag sen.

Fast i fredags var Alvas 18 årsfest!


Alva,redan 18 år. 

Jag skrev ett brev till henne med minnen 💗


Så fina Alva blir 18 nu den 22 dec.

Tänkas att mitt yngsta barnbarn blir 18 år...

Ja det är bara att hänga på!

Vi fixa med tipspromenad,

det är ju mormors specialite! Älskart!



Nu kan dom fundera...



HÄR är Jubilaren💗

Alva & Morbror poserar.

Nettan & Svärmor


David & Alva 💕

Wilma gissar och skriver.



Jag fixade en födelsedagslek.


Morfar & Lowe

Pappa & Lowe


Tessan  rättar frågor!!



Jag tror, eller vet att Alva var så nöjd och glad för att vi kom och för fina presenter.

Lennart och Carina var med och fira också,

fast de undvek nog kameran.

Trevligt var det iallafall!

TACK för den festen ALVA💗


Kram Gunilla💓



'Framtiden är lite oklar,

men när jag kommer dit 

så blir det bra!

3 kommentarer:

Tess sa...

Sååå supergoda smörgåstårtor!!♥️….. de har du inte gjort för sista gången♥️✨ det var en jättetrevlig kväll♥️ tack för allt✨⭐️🥳 fina kort!! Kramar♥️

Syster sa...

Mysigt med kalas 🥳
Ja livet är oförberett, så sorgligt 🥰

Gunillasljusglimtar sa...

Tess♥️Tack för berömmet! Det är så kul att göra goa smörgåstårtor Det kan jag förstå att det blir fler beställningar på dessa. Trevlig Alvafest blev det. Kraam♥️

Babbi: Vi saknade er mycket i fredags♥️Ja fy så fort livet bara kan vara borta😢♥️Kram Söss ♥️