lördag 4 november 2023

 Hej,hej!!


                                                                                           Nejlikor.



De är underskattade tycker jag,nejlikorna alltså.

De står sig såå länge och finns så fina färger.Vill bara säga grattis i efterskott till äldsta barnbarnet Wilma som fyllde 25 i torsdags.❤️🌟❤️

Lilla Wilma💗

Ja nu är jag kommen till min lilla blogg igen.

Jag vill igentligen inte erkänna men JAG HAR FULLT UPP!!

En väninna Carina sa det till mig när jag sa att jag har en lista som jag ska 'bocka av' Du kommer inte hinna med något sa hon.

Stämmer, den listan fylls bara på!

Fast känner mig ändå helt ok, ja förutom att jag har ett ulcerös skov.

Det behandlas ju med cortizon så jag är helt uppskruvad.

 Men jag har fått sluta med en spruta Intyvio, den har jag tagit som hjälp för dessa skov, det höll inte så länge tyvärr.

Nu ska dem på mage och tarm i Lidköping försöka hitta på ngt annat till mig.

Jag känner mig inte så stressad längre pga att jag behöver ju inte tänka att jag behöver vara sjuk när jag hade jobbet,det stressade mig väldigt.

Det är ju lite skillnad!

Men jag tränar och bakar och gnislar och gnasslar med allt möjligst!

I förrförra veckan så hade vi en liten,ja vad ska vi kalla det.


 En fruhippa för en f.d kär arbetskamrat.

Det var ju så kul när vi hade planerat och musslat med lite av vart.

Vi hade haft ett par träffar hos varandra,sen är ju grupp i messenger så bra.

Där kan man skriva och bestämma.

Malin & Ann-Marie kom hem till och hälsade på.

Det var kul tycker jag.



           Då smidde vi lite planer.



Här tar vi henne,planerat men ändå!





Bara liite utklädd.





Vi fixade en sittande tipspromenad, hon var duktig våran Ulrika, inte många fel!





Tror ni inte att jag blev UPPVAKTAD igen!!!

Blev så rörd av deras fina sätt att ge mig present💗💗



Jag säger som min bloggvän Eva, presenterna bara dröser in.
 Helt otroligt!



Glada Malin💕


Vi var i Ann-Maries sommarstuga, trevligt som sjuttan  hade vi.

Som nybliven pensionär och nyss fyllda 65 för mig så gick vi och lade oss klockan 03 på natten!

Fattar inte vart den kvällen / natten tog vägen.

TACK FÖR ALLT 💕


Vi syns och hörs.💗



'Allt jag skulle göra en Annandag...

Jag gör det i morgon,okey..?'

hämtat ur bok jag fick av mina fd arbetskamrater.

6 kommentarer:

Tess sa...

Väldigt bra ordspråk, sånt du kan gå efter nu, el hur♥️🥰🤓 fina kort som vanligt, kan tänka mig att ni hade det trevligt, kul att komma till Ann-Maries stuga🥰 fina kort på Wilma , Lowe allt lite lik henne oxå🥰 inte bara Johan😅 välkomna sen♥️

Syster sa...

Herregud 03 så sent Hahaha… Vad kul ni verkade ha det..
Ja jag känner ingen annan som blir så uppvaktad som du blir !
Det är du såå värd min älskade syster 🥰❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Tess❤️Ja visst är Lovisen lik Wilma också🩵🩵🩵Jaa så kul med såna presenter också. Tycker om allt jag får. Passar alltid mig.😂Tack dotter vi mommer sen❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa Babbi, kl 3 förstår du!? Men kul var det❤️Blrjar hålla med om presenter till mig. Ändå har ju vi minskat nu med våra barn o så❤️

Wilma sa...

Tack Famme❤️❤️ ser ut som att ni hade det väldigt trevligt!! Kramis ❤️❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Wilma ❤️Ja dom du ser så har din Famme mycket på tapeten jämt❤️Syns sen ❤️