måndag 23 oktober 2023

 Goddagens!


               Fin blomma från Mikael & Barbro

Herregud vad jag fått vara med om i livet igentligen.

Jag är verkligen glad att jag finns om man säger så,hihihi.

Förra lördagen så hade vi våra vänner Bengt och Solveig här på lite mat och dryck!

Det var längesen vi träffades på 'tu man hand'.

Jag hade ju fixat biljetter till  'Hits & Historier 67-69.

Det var göörbra! 

De sjöng så bra att jag till och med undrade varför inte dem varit med på Idol!

Man kunde ju vissa verser, det var med Beatles, Rolling Stones, Elvis, Janis Joplin.mm

Massa medley som man kunde sjunga med i.

Det var 'knökat' i salongen!

Våra kompisar tackade oss extra för att vi tog med dom.



                 Här sitter dom!



Här var det nog något roligt på gatan.



Fick såå fina rosa tulipaner.

Älskar💗



Min make💓




Presenter och blommor, vi blir överväldiga över alltid så mycket vi får.

Förstår min bloggvän Eva, hon känner ingen som får så mycket jämt.

Benägen att hålla med.



        Har inga bra bilder på ROCKEN!!

Veckan innan var jag hos Lowe och vi bakade biskvier jag och Wilma.

Det har vi aldrig gjort förut så det måste vi göra om också för det var så KUL!!



Vi var såå noga, Wilma ritade cirklar så dem skulle bli lika stora.

SER ni TUMSTOCKEN? Vi skratta så vi nästan kiknade!!


Blev tyvärr inga fler foto på detta 'underverk' som sagt!



Här ska jag visa hur GALET glad Wilma var.

Precis som hon är nu med
💕

Ja nu har ni fått ett litet inlägg igen.

Min 65årsdag i fredags var en dag som jag inte heller glömmer i första taget.
Det var telefonsamtal, sms, besök.

Chrille, Nettan, Tessan  Mattis,Wilma Lovisen. Jaa, så många. Carina H ringde.
likaså Maj och Gunilla.B  Syrran sjöng för mig.
Alla kära var verkligen med på min dag.Massa vykort, Stor present från Kerstin Eriksson.



 
Titta så fint!!💗
  
Göran grattade mig med 'många kuvert' Väldigt kuliga grejer!



Min kusin Lena kom, hon hade bestämt med Göran i veckan...Det var verkligen en överraskning!
Såå kul!


Lena


Kolla,kolla,så fint!

Sen kom Madde Jörgen och Maja.
Nästan i samma veva som Therese & Mattias.



                                                 TACK

Mer saker, blommor och presentkort till Vara konserthus!!

Det blir ju kul!



Här kollades kalendern sen 5 år tillbaka.



          Maja & Madde blev så överraskad!

💗


Sen kom Märta & Malin en snabbis



Fin lykta och vin!


På kvällen blev det bio men det kunde lika gärna varit hemma,så dålig.

Tillsammans 99.

Jag somnade så gott må ni tro.Ett foto på min Kärlek (Lowe) kommer här.


                                                     Glad o lycklig lille lovisen.💙


Kram Gunilla 💗


'Vänskap är det som visar att vi

 inte är ensamma i någons glädje

eller någon sorg'



Ps.I nästa ska jag visa våran FEST,syrran och jag i lördags.Ds

2 kommentarer:

Tess sa...

Jaa, du är verkligen uppskattad♥️♥️ du ger ju så mycket av dig själv jämnt oxå♥️ så då brukar man få tillbaks🥰 såå söt Lowe är, pluttisen♥️ kan tänka mig att ni hade det kul när ni bakade😂😂 så kul att ni var iväg på Rocken å med trevligt sällskap☺️ ser fram emot nästa upptåg🤓🤓🍻🍁🍂♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Tack snälla Therese för så fina ord om mamma ❤️Ja jag älskar ju livet när det bjuds på så roliga upptåg🥰Jösses detta glömmer jag ju inte som du förstår. Nu laddas för nya äventyr i morgon kväll.Det kommer bli kul! Ja Lowe är ju för söter ❤️❤️❤️Kramis