måndag 7 augusti 2017

Hejsan alla bloggvänner!

God eftermidda'


I tränartagen...

Nu kan ni kanske sätta kaffet i fel strupe men här kommer det ett litet inlägg från mej igen!!
Inte sen april har jag suttit vid min blogg,visst skäms jag men skyller liite på att gubben är pensionär och vi håller på med mycket ihop!
Ja,ja det lägger sig väl den 'smekmånaden' också ska ni se,hihihi...
Inte kan jag berätta allt som hänt heller sen sist för då skulle ni lessna fort kan jag lova!
Jag mår i alla fall skapligt med min mage även om den stökar för mig liite.
Men är så tacksam ändå.
I helgen har det varit den årliga 'syskonträffen' med Görans syskon.
Ja ni förstår väl att vi hade kul:)
Är så glad att alla kunde komma till oss..längtar redan till nästa år!




ALLT detta fick vi utav dom!!
Massor med gosaker till badrummet.









Tipspromenaden tyckte jag och Göran att vi fått till bra.
Frågor om dom själva:)









Dom var faktiskt riktigt duktiga,så priser var dom värda!





Ser ut som att vi bara åt och gotta oss men vi pratade,skrattade väldigt mycket också!

Alla sov kvar hos oss så vi kunde rå om varann på söndag förmiddag också!

Ni får nöja er med dessa rader,i morgon ska jag spinna igen.
Hatkärlek men så gött att komma igång igen.
Har allt smygtränat nu de sista veckorna med långa promenader med mina bungystavar.
Går så gott som varje morgon mellan 40 -60 minuter.
Kommer sen hem och får frukost av Göran.
Det ni!!
Ha det så bra tills vi höres igen!

Kram Gunilla 


9 kommentarer:

Tess sa...

Så kul å trevligt ni verkade ha i Lördags...å söndags❤ Ni gillar ju att få rå om folk....det är ni bra på😗
Jättebra att du är ute å går, håller med om att det är gött att komma igång med träning å rutiner igen🤓👌 ses imorgon på cykel'n 👏😉

Hajan sa...

Det var inte dåligt så mycket fester ni har
är det inte farsan som fyller jämna år, så
är de ju faktiskt andra som också hyllning får

Hjärtligt välkommen igen till Bloggvärlden, än lever gumman som Du ser.

Anonym sa...

Vad skoj att du har hälsat på igen:)) Ja vem säger
Att det alltid ska vara som vanligt:)
Vad kul att träffas sådär, förstår att ni hade det
trevligt såklart :)
Ja vad skönt komma i gång med träningen igen🌸
Kram från lillasyster 💕

Vardag och flärd sa...

Kul att höra av dig även om vi ses på insta ibland. Jag är inte flitig med bloggen under sommaren, det finns viktigare saker.
Vilken tur med vädret ni hade på syskonträffen, det blir ju liksom lite lättare när man kan vara utomhus.
Gott att du mår rätt så bra med magen och att du är igång med träningen igen. Jag tränar också även om det inte blir så regelbundet som jag vill, barnbarnen tar min tid.
Ha det fortsatt gott vännen!
Kramar ♥ Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Tess! Ja vi gillar att rå om folk som du vet! Det är skönt att komma igång att träna igen..syns om några timmar..Kram M

Barbro!Tack,kul att du tycker det är kul att jag bloggar igen! det får bli emellanåt nu.ha det så gott! Kram Syster.

Gunillasljusglimtar sa...

Tack hajan att du hälsar på mig! Ja vi har mycket folk omkring oss..lugnar sig väl lite nu snart när hösten kommer..troor jag:) Såå kul att höra ifrån dig! kram Gunilla

Gunillasljusglimtar sa...

Eva! Förstår att du har fullt upp med små barnbarn.Det kommer fyra stycken hit nästa vecka:) Det är skönt att dra ur kroppen emellanåt med träning:) Kram o gonatt Gunilla

Maria sa...

Jag har inte bloggat på över 1 år så där är du då duktigare. Vilken härlig sammankomst ser ut som ni hade en jätte fin helg.
Kramen

Hajan sa...

Glömde att skiva jag blev "Skitglad" när jag fick se ett höns i alla fall. Har ni ätit upp alla de andra, eller har jag nissat något kanske, kram från Hajan