torsdag 25 juli 2024

 Goeftermiddag!


Tänk att det går så fort, tiden alltså!

Det blir lite för sällan med inlägg, men det kanske är så att ni tycker det är lite gött att slippa bloggar nu i värmen.

Som vanligt så är det jämna plågor hos mig och mycket som händer.

Inte riktigt så pigg som jag vill vara, fast vill ju helst inte klaga♥️

I förra veckan var vi hos våra ’gamla grannar ’ i Filsbäck.

 Göran och Arne ringer till varandra och det uppskattar Göran och det tror jag Arne gör också.







Haha, jag fick in korten i fel ordning! Vi fick go smörgåstårta. Gud så gott!

Sen var det kaffe o god kladdkaka med hallon 🥰👍🏼

Såå gott, så trevligt också att tjabbla och skratta och prata.De är såå pigga fast de är mer än tjugo år äldre än mig.

Så det får bli igen, när vet vi ej.

Vi skulle ju sen dra till Dalsland, så det var också en genomtrevlig rutt!

Vi var i Dalskog, en fin ställplats, sen var vi i Håverud på också en ställplats.

 DÄR ville Göran öppna en korvkiosk. (Ni som vet, ni vet) Där bjöd Göran mig på en såå god räksallad.Fast säkert dyraste jag ätit.

 Såå god, så så mättsam också. Jag ville be om ’doggybag’ Nä det fick jag inte för mannen! Så jag fick lämna en del.




Det var så fina ställplatser vi hittade.
Sen var vi på ngt som hette ’Lilla Stigens ställplats’
Fick tips av bonustösa Malin.
Det är fullt med husbilar överallt!
Märks att det har ökat väldigt mycket sen pandemin.
Sen hem för vcbesök. Har fått svar igår på provet från Sahlgrenska. Såklart att det inte var bra. Så nu ska jag ta Stelaran var tredje vecka! Började med var 12 vecka.
Höga protectinvärde också. 
Har ett illamående o hög kräkning som jag tyvärr tror beror på mina behandlingar.
I måndags var jag hos min kusin Lena, alltid lika kul! 
Fast jag fick ont i magen och kramper . Inget jag behövde skämmas för Lena vet hur jag har det.

Vi åt frallor och sen egengjord  glass med jordgubbar!
Hann inte ta bild på det, vi tjöta för mycket♥️

 Nu är vi hemma igen och har fått några fina foto på lille Lowe som snart fyller ett år♥️Tänk redan så stor!
Iförrgår kom Alva till oss efter sitt jobb. Så kul, övernattning och vi snattra o skratta! Hon bor i Skövde med sin pojkvän♥️ Tyvärr inga foto med Alva 💗
Igår hade vi mer främmat men det tar jag nästa inlägg♥️

Ha en mysig torsdagskväll!





Kram Gunilla♥️


2 kommentarer:

Tess sa...

Det händer lite hos dig iallafall ♥️😍 hoppas såå på att du får må väl, att du slipper din värk och kan bli bra i magen. - iallafall så gott som det kan bli♥️ kul att se Ingamaj och Arne, kan tänka mig att de uppskattar era besök…. Likaså din vänskap med Lena♥️ stor kram å kul att ni åker ut i er Husbil å upptäcker olika ställen - nya som gamla😃♥️

Gunillasljusglimtar sa...

Ja Tess det är faktiskt kul att komma till nya ställen att erövra! Samma med er också. Ja det är telesamtal snart varje dag till 1177. Hoppas det ger med sig snart.