söndag 9 juni 2024

 Hej på er 🌹


Det har tagit emot att skriva inlägg, det är så mycket tankar på annat nu sen Lennart gick bort. 

Det har ju varit jobbigt under drygt ett år!

Jag trodde han skulle klara sig♥️



Här är han som vig dansare ( shakar) Jag står och tittar på med Chrille i magen.

Men sommarfesten 1 Juni sa han att vi skulle ha. Så vi ställde inte in i lördags. 

Carina kom och det var så roligt tyckte vi alla. 

Vi var barn barnbarn och Lowe som enda barnbarnsbarnet plus andra gäster💚

Det var solsken och glada människor som kom och lättade upp stämningen hos oss. Tipspromenaden var svår sa en del, andra tyckte det var fusk med skiljefrågan. Fast mestadels så funkade det. Vi var ju 30 personer + Harry vovven.

Lite bilder kommer här:



           Inte många som tog mig på allvar


Självaste ’drängen’ 







Fina presenter som vanligt fast vi inga ska ha.Kaffet var jättegott och rosa ljus till Nilla.
           Rosa, den färgen är mig kär.
               Så fin!Blomman rosa också!
             Bo gjort till Morfar,såå fin!
 

En upplevelse på ett fint hotell i Göteborg. Tackar så mycket, där kommer nog frun få vara med, tror jag!    



Fina blommor igen!

Tack alla för allt, fick inga kort på alla korvar han fick!


Vi åkte ett par dagar till Vadstena, kom hem igår. Det var soligt men så kallt. 

Barbro och Mikael och Stefan kom dit och gratta Göran. DET gick att sitta ute att grilla men det var precis att vi inte vi frös ihjäl.

Idag sitter gubben på sån valvaka o tar hand om folks röster.

Så jag är hemma och fixar med lite av vart!!

Nu ska jag fixa mat för gubben kom hem på lite rast.


Kram Gunilla ♥️

4 kommentarer:

Tess sa...

Tack för ett fint kalas♥️♥️♥️ lilla pappa var nog med oss ändå på nåt sätt♥️♥️♥️ nu blir det förberedelser för student - livets kontraster🥺♥️♥️ Kram!!

Gunillasljusglimtar sa...

Tess! Jaa visst var Lennart med oss! Jaa vilka kontraster igentligen. Det där LIVET som är så oförutsägbart .Vi finns för varandra Therese, det ska ni veta♥️♥️♥️

Syster sa...

❤️❤️❤️

Gunillasljusglimtar sa...

Syster♥️ Så roligt att ni kom till oss i Vadstena♥️ Saknar dig så mycket ibland♥️