fredag 26 maj 2023



 Hej fredag!


Repris på fina gullvivan som 
verkligen betyder VÅR för mig.





Tiden tickar allt på.

Idag säger jag GRATTIS till barnbarnet Wilma som har namnsdag 💗





Visst är det fint med gravidmagen.
Så himla söt kjol också! 
Den hade hon köpt på Lager 157.

Sen något tråkigt,
Anton o Alvas kanin OZZY dog i måndags.
Det var verkligen som deras 'lillebror'
HAN blev över 7 år så han har fått så mycket kärlek och så många skratt han gett oss alla som kände honom.










 Han somnade i Alvas famn efter att han hade varit så trött.

 💙



Ja konstigt livet ger och tar,
detta fina kort på Maja som fyllt ett år
 förra helgen.

💗

Så gulligt! 


Detta fina kort på kusiner emellan.

💗💗

Sen fick jag ett kort av min jobbkompis,
där hade det blivit ett föl!


Återigen,
livet ger och tar.


Ja det blev inte mycket berättat för mig om mitt liv idag.
Det flyter på.
Varit på skön fotvård, det är inte mycket som slår det.
Fina röda tår igen.
Idag åkte gubben till Elitloppstravet, jag är gräsänka men det går det också.
Får väl gå igenom lite skit som ligger i vårt gästrum.
Papper,foto och presenter.

Hoppas ni får en fin helg!



Kram Gunilla 💕


'Jag är väldigt förtjust i 
äkta människor,
såna som 
verkligen menar vad dom 
säger: Inget hittepå,inget
 fuffens och ingen falskhet.'


Tänkvärda ord från kärlek på IG


2 kommentarer:

Tess sa...

Ja livet tar och ger🥺♥️….. lille ozzy, så saknad av oss alla♥️ så sött föl, kul😍 Wilmis söt med lilla magen, var en jättetrevlig stund hos er☀️🌸
Söta kusiner på bild, lilla Maja 1 år♥️ tiden går fort💕 Kramisar!!

Gunillasljusglimtar sa...

Va kul att ni tyckte det var kul hos oss ♥️Jaa förstår att ni saknar Ozzy💙 Riktigt fin o snäll kanin. Nu ska gräsänkan sova här. Har sett en serie X wife. Väldigt bra är den. Kram Mams ♥️