måndag 5 december 2022

 Hej!




Andra advent igår,nu kommer tiden bara swisha framåt!

Det är kul att tända ljus,fast tycker dom brinner så fort.

Behöver nästan ha en omgång extra,hihi.

Vad gör ni därhemma i julrushen?

Vi haft en lugn helg, i fredags gick vi till Gondolino,resturang 10 minuter från vårt hem.

Det är inte ofta längre som vi går dit,det var desto mer för 

 år sen...




Min mat som blev en schnitsel med kapris och gratäng.

Ett glas rött till det! RIKTIGT GOTT var det.

Sen tog vi dessert,när gjorde man det?




Banana splitt!

Ja det var gott och vi ska väl gynna falköpings resturanger mer OM det är gott vill säga.

Han,killen som ägde stället var bara 19 år!

Så han skötte det bra.


Ja i lördags hade vi bjudit in ena grannen.

Lite kul att prata lite över lite kaffe.





Ser tomt ut men vågade inte fota på dom två!


på kvällen ville barnbarnet Alva komma till mommo och Göran och mysa lite💕






Kul när dom vill komma själva i den åldern.

Kan villigt erkänna att JAG inte myste hos min mormor när jag var 17 år.


I går var det dags för Wilma och Johan att hjälpa oss att återställa vår dator.

Lite pirr var det allt i magen men allt gick bra.

Jag har ju sparat all skit och lite till på min STORA externa hårddisk



Så snällt av dom och lägga tid på oss.

Jag bakade lite gott till dom som tack för hjälpen.

💓 

Nu ska vi dra iväg och köpa julfrimärke,blir ju lite julkort ändå.Fast det är sorgligt att se de man fått som inte finns kvar denna jul.


Ha det gott!


Kramis Gunilla 💗


Grattis min man,min son,

mitt ex på Svendagen idag!


'Vissa människor vi möter bosätter sig i våra hjärtan'



Inga kommentarer: