torsdag 17 november 2016

Novemberinlägg

Hejs svejs!



Här hemma...



Hur kan det gå så många dagar utan att jag skriver ett inlägg!?
Är ju sjukskriven på heltid så tiden finns ju MEN MEN...
I måndags kom en väninna och bjöd mig på lunch i Lidköping.
Det var så trevligt Ann ♥
Fast hon tyckte jag var likblek efter stunden tillsammans.
Det berodde inte på henne utan på mitt axeltillstånd:))

Talgoxen äter lite gott!



Alllting går framåt,
fast det tar sin lilla tid.
Träning hemma tre gånger /dag här hemma,plus sjukgymnastik!
Men vet ni va?
Mitt äldsta barnbarn,Wilma har precis fyllt 18 och hon har FÅTT körkort...Är så glad för hennes skull:)
Det var så stort för mig när jag TOG körkortet för snart 40 år sen så därför har jag tyckt att det är något speciellt.
Har allt bokat in en tid på 'mitt gym' liie längre fram för att träna lite lättare övningar.
I samspråk med sjukgymnasten förstås.




Jo sötisarna går upp på lilla altanen på gäststugan,där trivs dom minsann...


Nu går vi mot första advent snart och jag vill ha lite vitt på marken,det hör till eller vad tycker ni?
Mannen ska få  sätta upp gardiner nästa vecka i köket,vill ha lite adventsfint ♥



Kram Gunilla ♥



Inga kommentarer: