onsdag 3 augusti 2016

Räkfrossa & ' höna blivit tupp '?!

Hejsan!


Mina rosor.



Hoppsan vad tiden går fort!
Nu har även Göran börjat jobba och vardagen lunkar på...
Näe förresten här är det festliga upptåg hela tiden känns det som:)
Igår kväll var vi inbjudna till nästa norska grannarna.


Lite bilder från Räkfrossan,och DÅ menar jag RÄKFROSSA...
Det måste vart jag som åt mest,fullkomligt älskar r ä k o r!
Det är så kul att sitta och snattra och skratta en hel kväll!

Igår innan jag åkte hem från jobbet så skulle jag hjälpa dottern med några saker.
Dom har ju världens finaste kanin.

Ozzy ♥


Fast busig,hihihihi...

Ska hänga ut en tvätt nu strax,medans solen är framme.
Saknar ett par capribrallisar i tvättkorgen,ska höra med Elin och fråga om dom kommit med i småkillarnas väska.
Det var ju lite rörigt i den sista dagen:)

Imorgon är det jobb igen,fast ska yinyoga ett pass innan.
Har tagit ett par komptimmar så jag kan utnyttja det!

Förresten  från det ena till det andra har jag berättat att VI tror att vi har en TUPP bland hönorna.

Hm,vad tror ni?


Stor och ståtlig är han /hon verkligen,fast gal inget.
Kanske börjar senare med galandet.
Är det nån som vet nåt om det?
Jaja,vi får väl se hur ödet blir för den...




Kram Gunilla ♥




" Det händer en hel del
på Gläntan här.
Vi är hos grannar,
både här och där...
Vi tror till och med
att höna blitt tupp!
Så ni som kommer till oss,
se UPP!"


**********


4 kommentarer:

Hajan sa...

Så spännande med tuppen menar jag, det kan nog vara så,människor är ju också olika. hi,hi,hi
Hoppas han inte börjar att gala, då får ni väl inte ha
honom kvar. Vi får se om det är en,Hen eller hon, eller han.
Tack älskade Gunilla för Du kommenterar hos mig.
Jag kanske har stört någon , får inga kommentarer.
Det kan ju också vara min höga ålder, men vad fa..n det kan jag ju inte
ändra på.
Kram från Harriet.

Vardag och flärd sa...

Ha ha, en tupp i hönsgården skadar inte! Jag är inte så bra på det där men tror det ar ett tag innan tuppen gal och en del gal inte alls. Tiden får väl visa vad ni har.
Då jobbar Göran sina sista månader, sen sköter han om all hemma .... hi hi!
Ha det gott, vännen!
Kramar ♥ Eva

Tess sa...

Hoppas du hittade byxorna..😀
Jaa lille Ozzy så söt💙
Tack så mkt för hjälpen med byxorna....blev jättebra!!

Gunillasljusglimtar sa...

Tess! Happ hittade byxorna i min jobbväska!
Vassego ❤