lördag 2 juli 2016

Lite om vart!

Gomorron!


Min endaste Pion.




Liteliggakvarisängenlitelängreidag!
Ja det är ju inte min melodi men skönt att inte hoppa ur direkt för att börja dagen..

Mycket har hänt sen sist,det är inte så mycket bloggande längre,tyvärr!
Midsommar blev så kul och med så fint väder.
Trodde knappt det var sant:)
Lite bilder från midsommarafton med broder Stenis & Rosmarie.


                                                              Denna fina blomställning
                                                                med blommor fick vi!


                                                                  Solcellslampa


Vin till söstera!






Sillshot!




Solade lite...



Stenis i hönsahuset!

                                                           Göran visar sin 'Jordkällare'


                                                             Skuggan förföljer dom,hihihi




Gräset grönare hos grannen kanske?!



                                                            Vid Vänerns strand på kvällen.


Där satt även dessa
o firade midsommar.




Ja sen på söndagen efter så kom det vänner igen för att 'tjöta' o skratta och äta husmanskost!



                                                                    Berndt o Anki!


Rustan o Göran!



Paket igen!!


Spegel o handdamsugare.




Görbra, ska ha det på gästtoan.


Snaart färdigt,fick lakan av min snälla svägerska Barbro som jag sytt om.
Min Göran köpte draperityget,syns där bakom, alldeles själv (fast jag fick sy det)




Ja det är så sköj när folk vill komma till oss.
Hade en 'tjejträff' hos mig i onsdags,oj så kul!
Nyvunna vänner,men det ska jag skriva om nästa gång...

Idag ska bli så skoj med syskonträff ( Görans syskon plus en svåger o svägerska till svågern,hahaha)

Älskar't!!




Kram Gunilla ♥



" Ska idag få skratta o njuta igen,
ska ta vara på tiden som bare den.
Vi träffas vi åtta vareviga år,
vi i huvudet har alla minnen som vi får."



**********



2 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Tack för den gulliga kommentaren i min blogg!!!
Förstår att du hade en mysig midsommar, och jag håller med dig..visst är det kul att ha folk runt omkring sig!!
Bara detta att umgås, och äta lite gott..så mysigt!!
Ha nu en trevlig kväll!! Kraaaam Annika

Vardag och flärd sa...

Vilken trivsam midsommar ni haft och som alltid får ni en massa roliga och bra presenter. Så mysigt du gjort på gästtoan och en klapp på axeln till Göran som lyckats med ett draperi - även om du fick sy!
Jag jobbar två veckor till, förmodligen blir det tre till, innan semestern, sen blir det skönt att koppla av.
Ha det gott, vännen!
Kramar ♥ Eva
PS. Här blir det inte mycket bloggat heller, kanske vi bättrar oss till vintern, det är ju ändå kul.