onsdag 25 maj 2016

Gökottan!

Gomorron!




Uppe med tuppen idag för jag ska till stora staden Falköping för att spinna!
Jag måste ha god tid på mig för det är stora avbrott på vägen mellan Lidköping - Skara.
Där kan JAG få stå länge vid dessa väglotsar.
Men vilken fin väg vi kommer att få:)
Sen blir det till att susa till lille pappa!
Slår ofta två flugor i en smäll,hihihi...
Jo nu ska jag visa min spindelfångare,blä,dom har skickat med en stor låtsasspindel som man ska 'träna' på antar jag.


Fruktansvärd den också!

Kunde ej prova på nån riktig igår,det fanns ingen att uppnå.
Göran ska betala denna mojäng åt mig,det kanske blir lugnt då...TROR HAN alltså!!!

Vi var ju på den årliga trevliga 'gökottan' i måndags kväll!
Ja måånga skratt blev det som vanligt!
Marianne o Lars har ett underbart sommarställe som man njuter att vara i.


Denna fina 'tavlan' hade Lars gjort,
han är nog en liten 'Ernst'











Härligt folk att tjöta med!
Det blev lite extra prat om kontaktlinser:)) Hahaha,både Ann-marie o Ulrika hade som jag prövat detta.
Jag förklarade HUR jag gör!


Så här flickor har jag det vid insättningen åtminstone!

Så vi är inte ensamma om att ha linsproblem,
Mina går såå bra att få in,lite svårare få ut IBLAND,hahahaha.



Ha det så bra idag.




Kram Gunilla ♥


"Linserna ska in o ut,
ibland med ett jädrans tjut.
Skam den som ger sej,
för då är det inte våran grej!"


*********

1 kommentar:

Vardag och flärd sa...

Undrar om ni hörde göken??? Tror ni pratade och skrattade så ni glömde bort att lyssna efter fågeln, hi hi!
Ha det gott, vännen!
Kramar ♥ Eva