torsdag 3 december 2015

39 år sen...

Hej på er!
 
 
Fick av gubben!
 
 
 
 
Nu lediga veckan snart till ändå igen!
Det går så fort,ja tiden går fort när man jobbar också faktiskt.
 
Idag känner jag mig lite 'rulig'hoppas det stannar vid det bara...
Tog influensasprutan i måndags,känt mig konstig sen dess.
Hahaha,har lite ont i min vänstra arm sen tidigare,vet inte vad det är heller.
Så sprutan togs i höger arm så då har den gjort så ont också!
Nepp nog med klagande,idag är det förresten 39 år sen jag fick mitt KÖRKORT!
Åh vad glad jag var då:))
Det var snöstorm den dagen,massa snö kom det.
Körde hem till mor & far för att visa upp mig minns jag,nostalgi!
 
 
 
Denna fina adventsjulgran tycker jag så mycket om!
Visst är den väl fin?
 
Ja nu går det fort till jul,hinner ni med stöket?
Jag jobbar julaftonsdygn så jag har inte så mycket att fundera på!
 
Vy mot grannen imorse!
 
 
 
 
Lilla hönshuset har allt julbelysning också!
 
 
Skulle behöva åka till Lidens blomsterhandel idag tänkte jag...men orkar nog inte!
Har ett par så trökiga blommor i storarummet som behöver bytas ut.
 
Ha en bra torsdag!
 
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
 
 
"Även en grå morgon,
kan bli ett äventyr!"
 
 
***********

9 kommentarer:

Tess sa...

Jättefin gran i fönstret...vet jag inte om jag sett...☺ ja visst går det fort?! Hinner inte med nåt��..kul att minnas tillbaka...39 årssen. ...tänk om det kunde komma lite snö idag då��.... kramisar å hoppas inte du blir sjuk nu��

Änglarum sa...

Grattis till dina 39 år bakom ratten :) ja snön lyser med sin frånvaro,jag vill gärna ha lite nu :))) tomten var la käck hi hi..Här har jag fem dagar ledighet framför fötterna,vet att det går fort,men skall försöka njuuta...Ha det gott vännen <3 kram Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Tess ♥Den får du se den 17 då:) Ja mor har haft körkort lääänge! Snö vill jag ha också minsann,så det lyser upp lite!
Det är nog sviter från sprutan kanske! kram Mamma ♥


Anneli sa...

Ja du vad tiden går!
Minns det som igår jag fick mitt körkort.......33 år sedan.
Då skulle ALLA ha körkort, idag tycker jag många ungdomar väljer att åka kollektivt.
Ingen snö i sikte här inte, men däremot verkar det som om vi ska drabbas av stormen Helga imorgon.............

Hoppas du inte blir sjuk nu ,
kram Anneli

Vardag och flärd sa...

Vilken fin tomte du fick av Göran! Och din adventsstake är jättefin. Ja, när man fick körkort var en riktigt stor dag, vilken glädje.
Hoppas du får en bra helg även om du jobbar, vännen, och inte får du bli sjuk.
Kramar ♥ Eva

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jösses, ja det är nåt år sen man tog kort :) Undrar om man skulle klara provet idag :)
Tomten är så himla fin, det är roligt med pynt som man kan ha ute :)
Ha en fin kväll.
Stooor kram
Jessica

House and Garden by Bia sa...

Jättefin adventsjulgran ;))
Ja det är ett tag sedan man tog körkort...jag var 19 då jag tog mitt ;))
Hoppas du får en fin andra advent....med eller utan snö...här blir den med snöslask ;((....ha det gott !!
Kramis bia

Hanna sa...

Vilken fin adventsjulkalender. Hoppas att du mår bättre snart!
Ha en fin kväll!
Hanna

Maria sa...

Jag var också jätte glad den dagen jag fick körkortet. Vilken finfin tomte du har som vaktar huset kanske. Idag har jag bakat inför julen, de flesta julklapparna är klara så ingen stress ännu.
Ha de gott och krya på dig/kram