tisdag 29 september 2015

Tisdag är biodag,det ni!!

Goeftermidda'
 
 

Känns lite konstigt med ljung
 när det är SOMMAR ute!
 
 
Ja vad gör ni mina vänner?
Här är det pyssel som ska göras när man kommer hem från dygnsjobb. direkt från jobbet i morse till tandhygienisten.
Direkt till Form för ett intensivt bodyvive pass.
Sen till pappa för att tjöta och äta lunch.
 
 
 
Idag bjöd jag honom på den maten
 som går att köpa på Form.
Han slukade precis allt:)
 
 
 
 
Nu är jag hemma och tvättar,plockar med blommor och ska förbereda för helgens bravader. Ja vad tror ni helgen bjuder på då?!
Surströmmingsskiva:)
Fruktansvärt med firren men kul med våra norska grannar på bägge våra sidor av tomten:)
Hahaha,det har gjorts två år innan MEN varför som jag säger till gubben MÅSTE fisken vara med??
Tradition,jojo...
 
..Måste få visa vad Anton & Alva gjorde åt mej o Tess efter träningen i torsdags kväll.
Överraskade med mat och bordsplaceringar.
 
 
 
Låg på tallriken.
 
I helgen var det konstrundan runt om Falköping.
Kul att ta kort på en del...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha det så gott i eftermiddag,förresten så är det bio för gubben och mej ikväll igen!
 
 
Vad tror ni om den?
Tycker Ola Rapace är snygg och Martina Haag är mysig så det kan nog bli bra.
 
 
 
Ha det gott!
 
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
 
 
"Vänliga ord
idag
kan bära frukt
i morgon."
 
 
**************

3 kommentarer:

Elzie sa...

Det var mycket som hade hänt runt dig, hihi. Och att ni ska på bio igen! Är glad om jag får med mig min gubbe vartannat år ungefär!!
Ha en fin biokväll.
Kram Elzie

Vardag och flärd sa...

Bio igen?! Skulle aldrig få med min gubbe på bio.
Vännen, du smakar väl på surströmmingen? Det går att vänja sig men jag vet att du inte klarade det förra året.
Vilken rolig konstrunda! Vi var på skördefest i helgen som var en besvikelse men då tar vi en annan nästa år.
Ha det nu fint, vännen!
Kramar ♥ Eva

Hajan sa...

Så himla roligt att få se Hönsen igen. Det var länge sen,
trodde de hade dött, ville inte fråga därför.
Haag är jätteduktig tycker jag, humor till tusen har hon.