söndag 30 augusti 2015

Gokväll!
 
 
 
 
 
Nu ska det nattas om nån timma.
Orkar inte riktigt vara uppe så länge när jag går upp klockan fem!
I morgon jobbdygn igen och tiidig träning,klockan sju!
Är ledsen för att en barndomsvän hastigt gick bort i går eftermiddag.
Går och tänker och tänker...♥
Ringde till henne för 14 dagar sen,är glad att jag 'vågade' det.
Det märkliga var att jag skulle skickat ett sms igår eftermiddag... det blev ej så,jag var på jobbet och glömde av...
Vid 19tiden igår kväll fick jag reda på att hon somnat in vid tretiden.
Hon var sjuk ett par månader bara,såå sorgligt.
Man blir bara sån att man vet inte vart man ska vända sig.
Varit s måånga i år som lämnat oss!
 
Vila i frid Ulla ♥
 
 
Jag och dottern hade det mysigt i alla fall i torsdags -fredags.
Vi hann med mycket.
Var nere på stan och strosade.
Vi köpte bägge två träningskläder.
 
 
Tösa i ny top!
 
 
 
 Fick en så söt  blomma av Therese,härlig färg!
 
 
 
Cyklamen.
 
 
 
Nä lika bra gå och lägga mig är bara nedstämd och ledsen ändå :(
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
 
" Man kan ingenting ta för givet"
 
 
 
**************

8 kommentarer:

Britta sa...

Kramar <3

Syster sa...

Ja det är så ledsamt 😞
Livet är inte att ta för givet..
Så fin blomma du fick och vad härligt att bara
Rå om varandra❤️

Anonym sa...

Usch så sorgligt ❤️
Kramar Malin

Vardag och flärd sa...

Största kramen till dig från mig!
Eva

Vardag och flärd sa...

Största kramen till dig från mig!
Eva

Vardag och flärd sa...

Största kramen till dig från mig!
Eva

Hajan sa...

Lilla Gunilla det är lika förfärligt varje gång en vän försvinner.
Något jag far illa vid är när en person börjar bli så dement,
så man undrar hur kan det gå så fort, med vårt härliga och friska
psyke. Tror inte de själva märker sin svaghet. Det är nästan värre
för den som samlever då. Det är livet i ett lite,litet nötskal


kram Hajan

Tess sa...

💗💗