tisdag 26 maj 2015

Drbesök!

Gomorron!
 
Rhodendendronen på G!
 
Grattis Wilma på
namnsdagen idag önskar farmor ♥
 
Japp varit vaken läänge ja'!
Jag blir alltid lite pirrig inför doktorbesöket.
Jo han är ju bra men har allt respekt för vita rockar,hahaha.
Sen ska vi då komma underfund med hur jag ska behandlas eller ej.
Han kanske rekommenderar en vecka i Turkiet och sen vara bra ett antal veckor hemma:)
 
Detta vore gött igen,NU!
 
På tal om annat...
 
Så gillar jag inte den där hemska parkeringen vid sjukhuset,smsparkering.
 
 
 
Sist gick det inte med kort,gillar't inte!
 
 
 
 
Trädgårdsrundan i går kväll...
 
 
Ha det gött nu så hörs vi!
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
"Idag ser det ut
 som att solen
ska ta hand om oss."
 
**************************
 

5 kommentarer:

Tess sa...

Nää, inget roligt alls att gå till dr......!!
Men tur dom finns ändå......��
Skickar över en S T O R Kram❤️❤️❤️❤️
Puss��

Gunillasljusglimtar sa...

Tack Tess! Den behöver jag efter detta besök. ..lite ledsen allt ❤ Ja tur dom finns 😊 kram Mamma

Vardag och flärd sa...

Hoppas det gick bra hos doktorn!!
Sms-parkering, jag åker alltid nån annanstans och parkerar!
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

Hajan sa...

Skall Du åka till Turkiet igen ?
Håll Dig hemma ett tag till, det hände ju något här om nyssen
Skit med folk som inte kan vara som andra.

lycka till önskar Hajan

Black Iris sa...

Ja, man blir alltid lite pirrig när man ska till doktorn.. Hoppas besöket gick bra i alla fall..

Kram Maidi