söndag 29 mars 2015

Sommartid!! Jippi!!

Gomorron!
 
 
 
 
 
Denna vackra grupp fick vi av norska grannarna igår:)..Liljekonvalj som är så underbart!
 
 
 
Nu är det sommar....tid i vart fall.
Idag drar jag mig till jobbet igen.
Trevlig dag igår med sol & mys!
Gjorde en go nötfärsrulle med grönsaksbädd.
Det är nyttigt och gott:)
Till och med gubben tycker om det,är nog bättre än korv o bröd.
Köpte liite träningskläder att ha med till Turkiet,onödigt kanske ni tycker men det används ju flitigt så det slits ju lite också.
 
 
 
Byxor...
 
                                                             Linnen som behövs...:)
 
 
 
Träningssko,30 % billigare:) Jippi
 
 
Det är ju all inclusive där sen, så bättre handla här hemma då,hahaha eller hur?
 
 
Ha en fin söndag,kommer hem tisdag.
 
 
 
Gunilla ♥
 
 
 
"Det är inte det man tänker
utan det man gör
som kan förändra tillvaron."
 
 
**********

9 kommentarer:

Syster sa...

Klart du ska ha med mycket kläder att
träna i :)) kul med rea..
Ja vad gott med nötrulle..
Varför är du inte hemma förrän tisdag?
Kram 💓

Gunillasljusglimtar sa...

Söss! .Arbetar tills i morgon..till far. .tebax till stan o träna sover sen hos Tess för tisd fm är det handledning. .DÅ sparar jag 10 mil på bilen,hahaha kraam Gunilla

Vardag och flärd sa...

Jag tycker det kan vara sommartid året om, bara så dumt att ändra klockan!
Visst ska du köpa nya träningskläder, så mycket som du tränar! Jag hann med en liten joggingtur idag också.
Ha det nu bra på jobbet, vännen!
Kramar Eva

Black Iris sa...

Om man tränar behövs det alt en liten garderob med såna kläder.
Visst är det härligt att det är sommartid men det kunde ju visa sig på vädret också tycker man..

Kram Maidi

Britta sa...

Hej Gunilla!
Vill bara titta in och önskar dig en
GLAD PÅSK!

KRAM Britta

Hajan sa...

Det är väl bra att du skaffat lite nytt, men så spännande
jag har aldrig varit i Turkiet.
Men på bild verkar det ju väldigt vackert.
Önskar att Du bliver nöjd med denna resa, som Du hoppas så mycket av.
kram Hajan

Gunillasljusglimtar sa...

Britta! Trevlig påsktill dig o familjen också ♥ Kram Gunilla

House and Garden by Bia sa...

Kul att åka till Turkiet ;)...mannen och dottern ska kanske åka iväg någonstans och snorkla snart, men jag tror jag stannar hemma hos katterna, hihi....har ju nyss köpt en ny soffa och så har jag helt enkelt ingen lust.
Jag vill åka i augusti i stället...få se om jag får med mej någon ;)
Bia

maria at inredningsvis sa...

Fräscha träningsskor:) hoppas annars du haft en kul helg.

Om du gillar New England kan du kika in min nya post:)

ha en kanonvecka

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor