fredag 24 oktober 2014

Ta spruta idag!

Gomorron!
Fick denna av dottern med familj,
råkade ju tillbringa min födelsedag där på kvällen:)
 
Fint va ♥
 
 
 
Nu ska jag ila iväg med Hilma till vårdcentralen,ta lilla influensasprutan.
Jag är ju en sån där högriskpatient som det så fint heter!
Sen blir det apoteket,hämta mediciner igen...
 
Sen är det städ som gäller idag,mannen ska ju ha killfest här i morn när frun jobbar:)
 
 
 
 
Ska värma mig lite bröstdroppar sen också,myys!
Fick ju dessa av Malin o Elin i lördags♥
 
 
 
Ha en fin dag alla goa ♥
 
 
 
 
Kram Gunilla
 
 
 
 
 
" Nu skynda,skynda.
Kanske fynda,fynda?!
Nej,lön på månda' först.
Ja det va ju ingen tröst!"
 
 
*********
Kul att rimma lite...

6 kommentarer:

Syster sa...

Vilka fina saker du fått! Vad är bröst droppar? Härlig flaska:) Ja du har att göra med både det ena o
Andra:) vilket bra rim dikt :)
Ha en bra dag söstera mi ��

Vardag och flärd sa...

Nu är det så att mina barn säger att jag är världens bästa mamma, hi hi! (Jag vet att du är en fantastisk mamma, vännen)
Gott för dig att vara på jobbet när G ska ha grabbfest, lika bra att hålla sig undan.
Ha nu en fin helg, goa vännen!
Kramar Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Syrran! Jo det ÄR lenande droppas som smakar mentol...Det VAR väldigt lenande för hela mig!Ja jag trodde ju att apotek öppnar tiidigt men icke sa nicke.Så det blir att fara iväg igen:( Kram på dig ♥ Gunilla

Här är gudagott att vara ! sa...

Ha en fin dag du också, trots sprutor och städning !
Varma höstkramar från mej !
Anneli

Hajan sa...

Det är nog bäst Du följer ordningen då, Nu ramlade det bort
som jag tänkt att skriva.
Vad trevligt för Dig. att de skall ha en egen kväll där.
Fy tusan vad jag fryser i dag,
vi har blivit bortskämda av det fina vädret innan detta.
Ha det bra, kram Hajan

Änglarum sa...

Halloj halloj! så fint ljus.de har jag aldrig sett..det finns så mycke käckt :) skönt att du har sprutan fixad,så du slipper influensan sen..må så gott mot helgen<3 kraaam Jessica