måndag 5 maj 2014

Jag & header =not

Gomorron!
 
 
 
 
 
Detta med headern,den är jag så kass på!
Stina med bloggen hemma på

landet skämde ju bort mig i flera år med att hjälpa mig...hon är ju inte kvar här längre,saknar henne o hennes inlägg mycket!
Men vem vet,kanske är hon snart här igen!
 
 
 
'Gubbarna mina',snickar'n o min gubbe har slitit hårt med carporten i helgen.
 
 
Snickar'n
 

Han som inte räds höjder:)
 

 
Vårt förråd!
 
 

Med DÖRR o allt:)
 
 
Göran lyckades vara där inte kameran var just då!
Ska bli skönt att kunna förvara det lilla vi har kvar sen flytten till denna lilla stuga.
Så nu kan jag kanske börja shoppa igen!!
Får väl se vad mannen säger när han läser detta:)
 
Fick ju liite bekymmer med mitt ena knä,joggade ju en bit på asfalt i helgen... ska genast sluta med det:)
Var ju och tränade med det härliga gänget i går kväll igen,det blev TABATA så det visslade om det.
JAG klarade det mesta av det i alla fall,så gla' för det må ni tro!
Vår PT tränare får man ge en eloge,att hon orkar med oss,hahaha...
 
 
 
Spirean!
 
 
Nepp nu måste här göras lite innan det blir färd mot Falköping i eftermidda'.
 
 
 
Kram Gunilla ♥
 
 
 
 
 
" Skam den som ger sig."
 
 
**************************

15 kommentarer:

Hajan sa...

Åh Gunilla, Du är ju toppen.
Hur tusan gör man för att få
Blixtlåset där. Jättefint
är det Ditt hus i bakgrunden ?
Headern är ju toppen betyg på.


Var rädd om dina knän, med att springa på asfalt, jag kan knappt gå som vanligt på Asfalt hi, hi

Änglarna finns sa...

God förmiddag!
Tycker att du lyckats bra med headern!
Sen håller jag med dej...jag saknar också Stina!!
Duktig du är med träningen!! Jag springer bara på asfalt, men klart är man inte van..så kan knäna ta stryk. Blir ju så stumt. Viktigaste är att ha bra skor!
Ha nu en fortsatt mysig dag!
Kram Annika

Anneli sa...

Tycker det var mycket fräckt med dragkedjan............jag kan tyvärr inte hjälpa dig .....brukar själv få hjälp av sonen.

En fin dag ,
Kram Anneli

Vardag och flärd sa...

Tack raraste vän för dina ord! Jag tittar in hos dig så fort jag kan.
Varmkramar Eva

Blommiga Rutan sa...

Hej Gunilla!

Tycker också att det är svårt att byta header själv. Måste försöka lära mig det. Häftig bild med blixtlåset!

Fin vecka till dig
Kram Anncathrine

Black Iris sa...

När jag vill byta header väljer jag en bild som sen min gubbe får joxa lite med.. Fixa sånt har jag inte tålamod till..
Duktig du är med din träning..

Kram Maidi

Solglittret sa...

Så fint allting!! :)

Kikar in för en vårhälsning ♥
Kram Lollo

Hjärtruds Stuga sa...

Inget fel på din header...tvärt om är jag allt lite avis på dina bilder med blixtlås på. Så flitiga ni är med bygget. Ser snart klart ut.

Må så gott

Kram Karin

Torpliv sa...

Gillar verkligen din nya bild, fotot är jättefint och snyggt med blixtlåset!
Så bra med mer förvaringsutrymme, det kan man aldrig få för mycket av. =)
Ha en härlig dag!
Kram Petra

Syster sa...

Oj vad fort det går med carporten! Tror ej han tycker du ska shoppa mer haha.. illa med knät var försiktig..Ja visst är det kul med Tabata jag hänger med på det mesta med:))Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej finaste Gunilla.
Jag kan inte alls detta med att byta header. Jag tycker att du är duktig!
jag saknar också Stina.. Hoppas hon kommer tillbaka.
Stor kram till dig min vän.
Jessica

Marie maräng sa...

Du har ju jättefin header!

Jag inge inge vidare på sånt och borde verkligen ta mig i kragen och lära mig...

Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram Marie

Elzie sa...

Kul med lite nytt. Och din header är det väl inget fel på.
Ha en bra kväll.
Kram Elzie

Carina sa...

Fint det blir hos er!
Jaså du är så duktig så du tränar, tänk ändå den som vore det.....jag tycker det är så himmelens tråkigt bara....önskar gärna att jag tyckt något annat....

kirjanpitopalvelut lappeenranta sa...

Look's like you have busy weekend last weekend and your carport really turn into good one.Good job.