torsdag 3 oktober 2013

Vikken da' syrran o SPA'

Gomorron på er!
 
Vill bara på det enklaste sätt säga att igår var jag o syrran på SPA i Falköping!
 
Helt underbart!
 
 
Syrran blev ju undersköterska som ni vet i somras.Gubben och jag gav en "Duobehandling".
Det bästa med det var ju att då åkte ju stora syrran med också serru'.Det var uträknat från början,hihi
 
 

                                                              Välkomnande skylt!



                                                                          Väntrum



Våra britser innan vi lade oss

Här ligger hon:))
 
 
Underbar aroma massage fick Babs,haha jag uppfattade ansiktmassage,herregud men fattar dåligt ibland.Jag fotbehandling,massage o oljor.Sen päste vi i ett vilorum med frukt...Innan det fick vi juice,melon o choklad..
 
 
 
 
Vilorummet.
 
 
Sen åt vi go lunch.Sen på stan o köpte mej en jacka!
 
 
Ha en fin torsdag ♥
 
 
Gunilla
 
 
"Tänk att syrran finns för mej"

13 kommentarer:

Black Iris sa...

Men jösses, vad mysigt ni ser ut att ha det, du och syrran..

Kram Maidi

Hanna sa...

mysigt.
Ha en fortsatt fin torsdag!
Kram
Hanna

Syster sa...

Jaa vilken underbar present jag fick av er båda. Ja det var bara så mysigt o få njuta av tystnad de in som vi fick vara tysta o sen tjöta i stolarna. Och den goda maten i den mysiga resturangen. Detta kommer jag leva länge på nu tack kära syster..

Änglarum sa...

Så mysigt med spa .. O få rå om varandra! Härligt höst väder ute njuter innan jobb 1730-2200 kram Jessica

Britta sa...

Men så mysigt! Och en snygg jacka också...Vilken toppendag!!!
Kramizar från Britta

Hjärtruds Stuga sa...

Hej! Det ser ut som ni hade en toppendag. Underbart med spa. Vilken fin jacka du köpt, ser ut att vara riktigt varm å go.

Må så gott

Kram Karin

Hajan sa...

Så bra Ni har det med varandra, det
är något att sätta värde på.
Nu blev Ni väl som två nya människor.
Det måste har varit helt underbart.
kram från Hajan

Änglarna finns sa...

Vilken bra present!! Självklar att du skulle med...så att ni fick njuta tillsammans!! Härligt!
Önskar dej en härlig kväll!!
Kram Annika
Ps...snygg jacka!!

Vardag och flärd sa...

Och du finns för din syrra!
Förstår att ni hade det helt underbart, mycket prat och skratt också förstås! Jag har varit på Mösseberg en gång, säkert 40 år sen när jag var ung, då fanns inget spa.
Ha det nu fortsatt fint, min vän!
Kramar Eva

Malin sa...

Så härligt! Och bra uträknat av dig :)
Synd att jag inte sprang på er på stan då, var ute några svängar igår!
Nu hoppas jag allt vi ses snart!
Kramar

Gunillasljusglimtar sa...

Malin! Åh va synd men det blev ingen låång tur på stan precis..Storasyster (jag) var trött! Ja nu ska det inte dröja länge hoppas jag:)) Halvtid från den 13 okt! Kraam / Gunilla ♥

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh vad härligt ni har haft det!!!! Jag är inte alls avis ;))))

Kram Susanne

Torpliv sa...

Vilket fint ställe ni hittat, och så härligt det ser ut! Gott att få skämma bort sig så ibland =)
Önskar dig en fin höstdag!
Kram Petra