måndag 26 augusti 2013

24, 8, kanske 6 sen 14...

Goförmidda'
 
Gröna tomater...
 
 
 
Jo dessa siffror är enheter som jag pytsar i maggen min om dagen.
Förstår inte varför det ska vara så svårt att få ner eftermiddagsvärdena.
D e t Är cortisonet säger dom som vet.
Fast jag tror jag har lite bråttom:)
Hihihi,känns det igen?
Tycker att allt tar så lång tiid.
 
                                                            På morronpromenad.



Gick ganska bra....
 
 
Känner ändå att jag emellan alla åtagande så vill jag komma ut och gå lite,om ni visste vad jag får planera med toabesök o så:))
 
 
 
Rönnbären så vackra!
 
 
Idag blir det sol igen och det gör mej glad måste jag säga,ska gå i trädgården lite o titta
 
 
Ha en fin måndag mina vänner ♥
 
 
 
Gunilla
 
 
 
 
"Bär inte på framtida  bekymmer
för då får du genomlida dem två gånger.
Bär inte på gårdagens bördor
för de hör gårdagen till."
 
 
***********************************
 
 
 
 
 
 
 
 

15 kommentarer:

Britta sa...

Vilken fin rönn! Älskar dom verkligen.... jag hoppas att allt löser sig till slut. tycker mig känna att du har hoppet uppe iallafall och med det kommer man långt.
Önskar att jag kunde ta en promenix med dig.
Kram

Britta sa...

Oj så jag har slarvat med både . och , och resten som ska va. Hoppas du förstår vad jag menar ändå...
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

OM det är mycket rönnbär så blir det en kall vinter, sägs det ..jag vet inte om det stämmer ..hoppas inte för vi har väldigt mycket rönnbär
ha det så bra
kram Rosa

Solglittret sa...

Ååå känner såå med dig...önskar jag kunde hjälpa!!♥

Men som jag skrivit förut du är beundransvärd och kämpar så tappert<3

Vilken vacker rönn ja nu är de så fina och jag har tagit mig för att rönnbärspyssla lite...hihi..

Ha det gott min vän
Kram Lollo♥

Jennie Bergius sa...

Rönnbären är fantastiska! Ha en fin dag i trädgård och sol :)
Å TACK för de rara orden på min blogg, så snäll! <3 Jennie

Hanna sa...

vacker rönnbärsbild.
Ta hand om dig!
Kram
Hanna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min fina vän :)
Fasiken va trist med dessa sprutor... Men jag vet, eller rättare sagt min gubbe.. Han har ledgångsreumatism och tar sprutor själv... just i magen.. Fy..
Ja du.. päronträd vet jag inte mycket om, inte mina egna heller egentligen :) vi har bara satt dom :)
Stor kram kära vän.
Jessica

Änglarna finns sa...

Jag håller tummarna och jag håller tummarna igen!! För att du skall få ner din dos!
Känner igen det där, att man vill att allting skall gå fort! Helst skulle det varit klart igår..!
Härligt att du iaf förhoppningsvis kan njuta lite av promenad..och sedan är det ju ett fantastiskt väder...så jag hoppas att du sitter och lapar lite sol!!
Ha en fortsatt skön kväll!!
Kram Annika

Syster sa...

Mycket bra ordspråk!! Du har inte hållit på så länge än syster så du får stunna dig, som våra föräldrar sa till oss:) Härligt att du har kommit i gång med promenader igen det gör gott för själen:))

Vardag och flärd sa...

Det var en kryptisk rubrik men när jag läste vidare förstog jag! Ge det tid, det går inte i en blink även om du vill det! Skönt att du kommer ut på promenad. Rönnbären är vackra, plockade med mig från stugan eftersom vi inte har några hemma.
Var rädd om dig och njut av sensommaren, goa du!
Kramar Eva

Malin sa...

Vad härligt att du kommer ut på promenader igen! Har ju varit så fint väder nu, så skönt att komma ut lite!

Hur länge behöver du äta cortisonet?
Hoppas att du snart får ner dina värden!
Kramar

MirandaMaräng sa...

Vilket underbart ordspråk . . . .det är precis så det ska vara. . . men som det sällan är!!!
Ha det så jätte bra på dina morgonpromenader och snart är du nog helt frisk igen!!
Kram/MirandaMaräng

Gunillasljusglimtar sa...

Syster!Visst var det bra ordspråk! hahaha,ja stunna sig ja' det är nog det jag får göra..Kram på dej ♥ Gunilla



Malin!Ja nu börjar tanta med lite prommisar,väldigt skönt för tankarna också! Jaadu,sex veckor kvar...:(Hoppas att dom börjar svikta snart,värdena..Saknar ju dej också du vet ♥ Kram Gunilla

Hanna sa...

ja visst är det, det och på grund av olika omständigheter är det dottern som sköter bakandet här nu, men snart så.
Kram
Hanna

Äppelblom sa...

Hej min vän!
Tack för titten hos mig.
Har läst lite hos dig idag och förstår att du inte mår så bra. Vad har hänt?
Varm kram till dig och ha det gott!