tisdag 26 mars 2013

Allra minsta barnbarnet..än

Gomorron!
 
Brors kort.
 
 
 
Idag skickas grattiskramar till Bror som fyller 1 år idag ♥ Hoppas du får en fin dag...
 
Idag ska det väl bli en liten promenad om en stund,haha sover ju dåligt på nätterna o sen så måste man se till att allt är 'klaart' innan utväg.
Har ju börjat med att ha på radion när jag promenerar,är såå bra..Nu är det nån deckare tio i tio på Skaraborgsradion denna veckan för alla påsklediga ungdomar..jag får räkna in mej där också nu då.
Den började igår så nu ska jag lyssna idag igen.
Imorron är det den stora DOKTORdagen,som jag väntat sen i januari.Skulle ju skräppa om hur bra jag varit:) Jo,jo fick igen det.
MEN är i ett helt annat skick än sist,tror det beror på min "diet" träning o lite viktnedgång,men bara tror...
Så jag kommer igen naturligtvis ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin tisdag alla fina varma vänner ♥
 
 
 
 
Kram Gunilla
 
 
 
"Tro på
din egen förmåga."
 
 
************************

18 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Hoppas allt går bra hos doktorn.

Ha en fin tisdag

Kram Karin

Änglarna finns sa...

God morgon vännen!!
tack för dina alltid så gulliga kommentarer hos mej!! Dom värmer..så gott!!
Som vi brukar skriva..tänk vad ett år går fort...och det ser du ju nu..på ditt lilla barnbarn!!
Hoppas att du får en underbar promenad!!
Ha en ljuvlig dag..och Lycka till hos Doktorn i morgon!!
Kram Annika

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Gunilla.
Håller tummarna för dig och hoppas verkligen allt går bra hos doktorn.
Grattis till lilla Bror!
Stor kram
Jessica

Annes vita rum sa...

En fin dag önskar jag dig!kramiz

Syster sa...

Grattis till Bror:) Ja men du kan skräppa ändå hos dr för du har lyckats så himla bra ändå..och är i mycket bättre form i dag än då..Så sträck på dig:) Ja lyssna på radion när man går är riktigt bra sällskap..
Kram

Hajan sa...

Önskar Dig ett stort LYCKA TILL
hos Doktorn.
Det vore ju gott med ett bra besked från honom.

Stor kram från

Hajan

Maria sa...

Jag har inte riktigt förstått vad det är för skov du får men låter jobbigt på nätterna.
Vilken jätte fin krusig tulpan du har på bilden i förra inlägget.
Ja jag var emot att min mor skulle flytta från sin läg. men mina andra syskon tryckte på och trodde de skulle bli bättre än hemma. Ja de kanske är det men så länge dom har huvudet i behåll så pratar med dom inte bara bestämmer så.
De var väl dåligt gjort att inte ringa till er när din pappa åkte in på sjukhus, det är sånt som gör att man tappar lite förtroende för dom.
Hoppas du får en fin dag/kramen

Anonym sa...

Lycka till hos doktorn. Vad duktig du är som har minskat i vikt. Jag har också minskat några kilo, känns bättre i knä och rygg. Idag har jag tappat rösten totalt. Trist med förkylningar. Ha en härlig promenad. Här skiner solen, hoppas att du också har den hos dig. Blekingekramar från Eva L.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till lilla Bror! Och hoppas det går bra hos farbror Doktorn...
Kram
Marie

Äppelblom sa...

Ett så´nt gulligt namn på den lille gossen - Bror. Förstår att det är en liten charmör!
Här skiner solen, så det får nog bli en liten promenad.
Må så gott och ha en fortsatt skön tisdag!
Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Söss!Jaa jag är glad för framgång med hälsan,får ta en dag i taget nu bara ♥ Puss Babs ♥


Eva i blekinge!Ja visst är det skönt att slippa lite kg på kroppen,i lagom takt! Åh krya på dej då,inget vidare i påsk att vara sjuk! Här är det såå mycket sol så vill bara ut! Kram Gunilla ♥

Änglarum sa...

Hej Gunilla! så trist när hälsan spökar..men hoppas det vänder snart <3 klart att vikt o kost spelar sitt till..ha en fin forts på dagen o lycka till i morgon!kraaaaam Jessica

Tess sa...

Ja lycka till hos dr...man är ju alltid nervös när man ska dit...

Grattis till lille Bror oxå♡

Du är välkommen sen, kram♡

Hajan sa...

Hej Du lilla Solstråle, du skriver så rart..Du kan ju inte ha all den tid jag har för Tv tittande. Men
vi har bestämt s'ällskap tv och jag.
Ha,ha kanske vi förlovar oss
Påskafton vem vet. Nej Gunilla den
är så bra att ha när man är ensam.
Jag känner mig aldrig ensam.Påsk puss och kram Fån Hajan

Solglittret sa...

Visst är det en stor lycka med de små att glädjas åt och följa:)

Tusen tack vännen för alla dina fina kommentarer hos mig <3

Hoppas du får en riktigt skön och avkopplande helg:)

Glad Påsk min vän
Påskkramar från Lollo♥

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att det gick bra hos doktorn.Önskar dej en härlig onsdag goa vännen.Kramar Rita ♥

skifferhuset sa...

Hoppas det gick bra hos farbror doktorn! Verkligen ett annorlunda namn på ditt barnbarn, inte ofta man hör det namnet på mindre barn, kul när äldre namn kommer i ropet igen, tycker det är så fint! Ha nu en skön promenad och en fin Påsk! Kram Iréne

Här är gudagott att vara ! sa...

Hoppas att det gick bra hos doktorn ♥
-Vad skönt att du känner dej lite bättre ibland. - Visst måste man hela tiden tänka på att sköta sej när det gäller kost och motion.- Det kan vara svårt, man om man känner att det faktiskt hjälper lite,så blir man ju mer motiverad.
-Kämpa på vännen ♥
Kram Anneli