onsdag 14 november 2012

Nu knatar jag iväg snart...

Gomor'n!
 
 
 
Frost i går morse...


Oj,hjärtat slog fort nu några minuter,när jag skulle gå in så bara..Din blogg finns inte längre?! Oj,oj va nervös jag blev,då ser man att den betyder nåt för en.. Jag fick gå in på nån sida o verifiera o vips så kom hon tillbaka till mej ♥
 
 
Igår en härlig dag i ensamheten...
Traska i rask takt med mina stötisar,fast ej i skogen nu då.Usch kom en man från ingenstans (tyckte jag) i förrgår när jag gick i skogen.
Brukar väl inte bli rädd för folk jag möter men hans blick o med en ciggarett i mungipan och bara kom sådär... Såg han ställt en vespa i skogen.Mitt ♥ slog så det dånade i bröstet.
Guud va larvig jag säkert är men gick på en cykelväg tillbaka.
Igår gick jag mer öppet,tänkte jag bara kunde gå i början av skogen så där gick jag och frustar och pratar lite för mej själv att jag ska orka till typ nästa myrstack:) Då fick jag se nåt,hihi vände direkt gick hemåt..såg sen att det var en grannman med sina många hundar..jaa käre barn,hur'n är jag?
Nepp hädanefter tills jag glömt så går jag runt om området här.
 
Måste bara få visa er vad mannen fick i farsdags present av sin ena dotter...Tror hon tänkte lite på mej faktiskt :) Tack Malin ♥
 
 
 
En "vin el glögg påse" i tovat tror jag...
 
 
 
 
Sydde gardiner igår till sovrummet,ville ha lite mörkare nu.
Fast fattar inte det igentligen,varför mörkare när det är såå mörkt ute...
 
 
 
 
                                         Ett jästrans ståhej innan di kom på plats,otympligt tyg :)





Blev fina ändå...
 
 
 
Nej nu skynda till bilen...jobb väntar.
 
 
Ha en fin onsdag ♥
 
 
 
 
Kram Gunilla
 
 
 
 
"Närhelst du är bekymrad
 skall du försöka få dina tankar
 att kretsa kring små närvarande ting.
 Ta det lugnt."
 
 
 
****************************
 

20 kommentarer:

Syster sa...

Gomorron Syster! Förstår du blev rädd när den var borta bara sådär!!
Ja håll dig till öppna vidder när du är ute!
Ha en bra jobbardag:)

katha´s kortmakeri sa...

Lova att vara rädd om dig när du är ute och går man vet aldrig.
Ha en fin dag!
Kram Katha

Blommiga Rutan sa...

Vilka fina gardiner!

Ja du, ibland blir man rädd i onödan! MEN, bättre att vara försiktig, man vet ju aldrig vem man stöter på!

Skön onsdag
Kram Anncathrine

Anonym sa...

Vilken tur att du inte försvann!!
Åhh så fina gardiner och fin farsdagspresent :)
Ha en fin dag
Ann-Louisekram♥

Änglarna finns sa...

Godmorgon vännen!!
Tack för mailet..värmer alltid lite extra!
Tänk..att man idag..måste eller behöver reagera som du gjorde. Tänk..att man inte kan få gå. i lugn och ro..och njuta.
Jag förstår dej..och tycker att du gör rätt..som bara går en liten sväng.
Men som sagt..inte klokt att man skall behöva tänka så..!
Önskar dej en fortsatt mysig dag!!
Kram Annika

LissasVita sa...

Ja..huu om bloggen försvinner .....jag har faktiskt gjort en bok om vissa inslag i min blogg..just det som jag vill bevara... finns på nätet så man bara kan fylla i just de man vill ha.... Kramen Lisbeth

Annes vita rum sa...

Aldrig jag skulle gå själv i skogen!
Jättesnygga gardiner:) önskar dig en fin dag..kramizar

hemma hos lilla mej sa...

Jag skulle aldrig gå ensam i skogen!!Snygga gardiner du har satt upp.Ha en härlig onsdag vännen.Kramar Rita ♥

Britta sa...

Tack snälla gulliga du för att du tittar in hos mig.....
Gillar dina gardiner skarpt och dom fina orden i slutet, de var vad jag behövde idag!
Kramar i massor och du......var rädd om dig därute.

Vardag och flärd sa...

Vill inte tänka på hur det skulle vara om din blogg inte fanns, vännen! Och du måste lova att vara försiktig när du är ute, man vet aldrig vilka kufar som finns där ute!
Vilken härlig flaskpåse, en sån kan vi nog göra själva, eller vad tror du?
Ha det gott min vän!
Kram Eva

LissasVita sa...

Hej igen ..jo jag har valda delar ur min blogg som jag bevarat i en bok. Gå in på Blogg till bok . Lisbeth

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa vilken tur jag kunde fixa tillbaka den...
Lycka till ikväll gumman../ Gunilla

Rosa i huset i vitt sa...

Vilken tur att du kom tillbaks...låter ju mysko att det blir så där

kram Rosa

Annci sa...

Åh, vilken tur att du inte försvann vännen. Jag hade nog oxå blitt skiträdd om nån dykt upp så där.. Nä, det är bättre att hålla sig där det finns lite mer folk i rörelse. Hemskt att det blivit så ju.
Härliga gardiner. Ser varmt och ombonat ut.
Hoppas du har/haft det bra på jobbet. Själv far jag ner igen om ett par timmar.
Ha det gott.
♥☺♥ STORA KRAMEN TILL DEJ VÄNNEN ♥☺♥

Maria sa...

Vad du syr tovar och pysslar ♥ Men tänk vad nojjig man är. Men jag är likadan. Läser och ser nog på för mycket deckare :)
Goa dagar på dig, kram Maria

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min fina vän.
Hjälp! så skulle jag också reagerat både om bloggen och om gubben i skogen.
Superfin glöggvärmare :)
Ha en underbar dag kära vän.
kram kram
Jessica

Gardenhouse sa...

Hoppas det inte är fler män som flänger runt "i din skog" nå mera ;)
Vilken fin present, varm och go kan man säga...
Så fint du fick i sovis, gardinerna var jätte fina och taket så läckert!
Ha det gott på jobbet.
Kram Sussi

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Vilken tur att den vips var tillbaka!
Känns så längesedan jag tittade in till din fina blogg men nu skall jag ta igen missade inlägg, passar bra eftersom jag håller på att kurera mig med piller och varma drycker för att snabbt som bra den få Teneriffa-bacillerna att lämna min kropp.
Ha det gott kära vän!
Raina

Rapport till Vänfors sa...

Huga vilken dag...otäck gubbe och blogg som försvinner...vet inte vad som är värst. Viktigast av allt är att inget hände dig i alla fall.
Kram Annika

Patricia sa...

Hmm .. ja skummisar i skogen vill man inte möta, klart det känns tryggare att gå där det är öppet .. =)

Kul med lite nytt i fönstren, det blev fina gardiner. Men visst är det märkligt att vi väljer murrigare tyger o sånt när det blir mörkare ute, borde ju vara tvärtom .. hi hi.

Må så gott!
Kram Patricia