fredag 25 mars 2011

Kurs på gång!

Hej alla!

Vet ni vad?
När jag läste tidningen härom morgonen så fick jag se annonsen jag väntat på!
STUDIECIRKEL för att lära sig lite mer om systemkameran.
Funderade några timmar sen ringde jag och anmälde mej,bära eller brista som man säger...
Lite barnslig kan jag vara när man ska gå på kurs alldeles SJÄLV!
Eller själv hoppas jag inte att jag blir men ingen som jag kanske känner.
Men nu ringde jag och han som svarade hoppades att det skulle bli så pass antal personer att det blir av...
Sen så får jag kanske stora krav på mej att ta riktigt fina kort som ni gör i era fina bloggar.
Jag förundras och beundrar era foto ska ni veta.
Hahaha sen kommer jag PAPPARAZZIN i från Västragötaland.

Nu får ni ha en görtrevlig fredag för nu åker vi till stugan och njuter ♥

Är verkligen såå glad för era goa kommentarer,glöm ej utlottningen idag,drar en vinnare av handduk &tvål i kväll...
                  
                                          Såg lockande ut för mej!


                                           Så här blev fotona med svarta ramar !                                 



                                          "Om vi tror att vi kan-  
                                                  så kan vi"  


12 kommentarer:

Anette sa...

Hej Gunilla
Tänk om jag haft en sån kamera då hade jag också behövt gå på kurs ,fattar ju knappt den vi har (helt vanlig digitalkamera tror jag de heter )gubben tyckte jag skulle ta en kurs så jag fatta den ha ha ha .
Men skulle gärna haft en systemkamera ,alla tar så himla fina kort ...
Ha en toppenhelg i stugan!!
själv jobbar man helg..
Många kramar Anette

syster sa...

Det var ju skojigt att du ska gå på kurs, bra gjort hoppas den blir av då... Ha det nu såå gott i eran stuga i helgen:)

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Patricia sa...

Åh va kul med fotokurs, det har jag med funderat på att gå men inte fått "tummen ur" än .. men jag har ju en skapligt bra kamera men kan ju inte hälften av alla finesser .. hi hi.

Önskar dig en riktigt skön helg!
Kram Patricia

Tess sa...

Vad kul att du anmält dig till det.....Kul! Ha en riktigt mysig helg nu...hoppas ni får fint väder oxå ♥ Kram!

Anonym sa...

Ha det så trevligt i stugan Gunilla!
Kramar Malin

Gunillasljusglimtar sa...

Syster, o Tess!Ja nu njuter vi riktigt det vet ni! Jag hoppas den blir av nu bara...♥


Malin! Tack aka du ha...Tänker på dej! ♥ kramis

Anonym sa...

Bengt Lundkvist anmäler sig till utlottning som skall gå av stapeln inim kort.
PS!hoppas det blir en trevlig stughelg för er båda.
(Här grasserar VINTERKRÄKSJUKA...tror att bästa botemedlet kan vara Whis......
Hälsningar från en frisk Bengt och en sjuk Solveig.

Gunillasljusglimtar sa...

...Men Bengt klart du ger frugan en whisky...eller är den uthälld kanske? Hahaha...Hälsa sjuklingen,då blir det inga varma i kväll då tro?

Du får en lott givetvis! Gunilla

Rosor och ruiner sa...

Ja, en sån kurs skulle man ju verklgein behöva gå.
Hoppas ni får en trevlig helg i stugan!

Frida sa...

Va roligt med kurs, det har jag också funderat på men inte blivit av ännu :)
Fotovägen blev fin, bara att fylla på då du får fler kort :)
Ha en trevlig helg. Kraaam

Gunillasljusglimtar sa...

Ja du kanske ska gå med moster i falköping? Börjar 4 april tror jag en tisdag... Ja den fina fotoväggen du gjörde hos mej många som tycker är jättefin! kramis moster ♥